mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Açık lisede okuyorum ve bitirmeye çalışıyorum. Hedef Üniversite inşallah.. Bitirebilen varmı varsa kaç yılda bitirdiniz?
Selamlar hocam ben Akşam lisesi mezunuyum, Açık liseye göre bitirmesi çok daha kolaydı benim zamanımda şuan yine sen sınavlara çalışarak bir şeyler öğrenebiliyorsun anlatmak istediğim buydu. Üniversite hayalin varsa vazgeçme ben vazgeçmedim çok çalıştım şuan İnşaat Mühendisiyim. Hayatta başarılar.