Merhabalar,
Açık lisede okuyorum ve bitirmeye çalışıyorum. Hedef Üniversite inşallah.. Bitirebilen varmı varsa kaç yılda bitirdiniz?
Açık Lise Bitiren Varmı?
22
●544
- 10-01-2020, 23:24:12
- 10-01-2020, 23:27:47merhaba hocam ben açık öğretim imam hatip lisesini bitirdim. tam 4 yilda bitti tabi ben lise 2 den sonra aciga geçiş yaptim. Cok zor değil hocam çıkmış sorulara goz ucuyla bak hocam 4 yilda rahatlıkla bitirirsinmehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2020, 23:28:434 Yıl sıkıntı biraz hocam yasosyaldizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2020, 23:28:40
- 10-01-2020, 23:29:28Ben ortaokulu da açıktan okumuştum. Açık lise okurken yandan açık meslek lisesi de okumuştum. Akşamları millet evine gidince oyalanırdık.
- 10-01-2020, 23:29:27Evet hocam Maalesef ailevi problemlerden dolayı..M3M4Ti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
