Konu
Açık Lise Bitiren Varmı?
10-01-2020, 23:30:41
#9
Misafir
Ben 2.5 yılda bitirdim. 4 yıla gerek yok, dersleri cabucak verirsen 2.5 yıla bitiyor. aynı şekilde şimdi lisans bölümüne kaydoldum. Amacım 4 yıllık bölümü yaz okulu okulu sınavlarıyla 2.5 yıla bitirmek. Yani isteyen için daha pratik açıktan okumak