• 11-01-2020, 00:58:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Zar zor bitirdik liseyi dışarıdan ailevi sorunlardan ötürü yarıda bırakmak zorunda kalmıştım 2 sene 9 ay kadar sürdü üniversiteye gerek yok lise bile yeter
  • 11-01-2020, 00:59:04
    #20
    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zar zor bitirdik liseyi dışarıdan ailevi sorunlardan ötürü yarıda bırakmak zorunda kalmıştım 2 sene 9 ay kadar sürdü üniversiteye gerek yok lise bile yeter
    Valla bir hedef belirledim kendime bakalım hayırlısı
  • 11-01-2020, 00:59:27
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun hocam sevindim sizin adınıza.
  • 11-01-2020, 19:37:41
    #22
    Liseyi paranız varsa bitirmek istiyor eğer gecemiyorsaniz WhatsApp tan yazın profilde numaram var
  • 11-01-2020, 22:55:54
    #23
    9 da sınıfta kalmıştım, açığa geçtim 10. Sınıftan devam ettim, ağ işletmenliği haftada 3-4 gün akşam okula gittim, 2 yılda b.programcılığı okudum şimdide dgs girip 4 yıla tamamlıyacağız