Zar zor bitirdik liseyi dışarıdan ailevi sorunlardan ötürü yarıda bırakmak zorunda kalmıştım 2 sene 9 ay kadar sürdü üniversiteye gerek yok lise bile yeter
Zar zor bitirdik liseyi dışarıdan ailevi sorunlardan ötürü yarıda bırakmak zorunda kalmıştım 2 sene 9 ay kadar sürdü üniversiteye gerek yok lise bile yeter
Valla bir hedef belirledim kendime bakalım hayırlısı
9 da sınıfta kalmıştım, açığa geçtim 10. Sınıftan devam ettim, ağ işletmenliği haftada 3-4 gün akşam okula gittim, 2 yılda b.programcılığı okudum şimdide dgs girip 4 yıla tamamlıyacağız