Konu
Açık Lise Bitiren Varmı?
11-01-2020, 22:55:54
#23
ATASEVEN
9 da sınıfta kalmıştım, açığa geçtim 10. Sınıftan devam ettim, ağ işletmenliği haftada 3-4 gün akşam okula gittim, 2 yılda b.programcılığı okudum şimdide dgs girip 4 yıla tamamlıyacağız