mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Açık lisede okuyorum ve bitirmeye çalışıyorum. Hedef Üniversite inşallah.. Bitirebilen varmı varsa kaç yılda bitirdiniz?
merhaba hocam ben açık öğretim imam hatip lisesini bitirdim. tam 4 yilda bitti tabi ben lise 2 den sonra aciga geçiş yaptim. Cok zor değil hocam çıkmış sorulara goz ucuyla bak hocam 4 yilda rahatlıkla bitirirsin