Konu
Açık Lise Bitiren Varmı?
10-01-2020, 23:28:43
#5
mehmetunlu
sosyaldizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba hocam ben açık öğretim imam hatip lisesini bitirdim. tam 4 yilda bitti tabi ben lise 2 den sonra aciga geçiş yaptim. Cok zor değil hocam çıkmış sorulara goz ucuyla bak hocam 4 yilda rahatlıkla bitirirsin
4 Yıl sıkıntı biraz hocam ya