mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akşam lisesi nedir hocam tam olarak ilk defa duyuyorum.
Normal lise gibi devam zorunluluğu olan bir lise, ben 2 kere lise1 de kalınca okuma hakkım elimden alındığı için oraya geçmiştim. 2007/8 de başladım ben çok sıkı değildiduk gitmiyor okula şuan nasıldır bilmiyorum.