AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10
Çok şükür artık üniversite okuyorum.
AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ortaokulu da açıktan okumuştum. Açık lise okurken yandan açık meslek lisesi de okumuştum. Akşamları millet evine gidince oyalanırdık.

Hedefim Bilgisayar Mühendisliği bakalım hayırlısı.