• 03-11-2018, 14:32:15
    #28
    Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu işe başlamadan önce konuşulması gereken bir konudur. En başından konuşsaydınız böyle bir sorun yaşamazdınız, ,Bizdende özel script yazdırmak isteyen oluyor biz kişiye 2 seçenek sunuyoruz, Örneğin sadece bir domaine lisanslı isterseniz ve yazılımı biz kendi sitemizdede satacaksak; xxx tl , Satış hakkıyla istiyorsanız x.xxx tl. gibi.
    Eğerki baştan konuşmadıysanız yazılımı yapan kişi lisanslı sattığını savunur, sizde satış hakkyla aldığınızı savunursunuz kısacası orta yolu bulmanız zorlaşır.
    sağol abi yorumun için, yukarıdada belirttim zaten ''ben ilk defa böyle bir girişim yapıyorum hiçbir bilgim yoktur anlaşma nasıl yapılır veya ne konuşur. daha ftp/host nedir ilk defa kullandım bu script sayesinde kısacası hiç bir bilgim yoktur bu konularda o yüzden ezbere ve mantıklı düşününce scriptte para ödeyenin satış yapmayada hakkı olduğunu düşündüm. '' yanii anlaşma yapılması gerekiyor muydu bilemedim fakat benim bilmiyorsam yapan arkadaş da sizin dediğiniz gibi teklif sunsaydı daha iyi olmaz mıydı ? deseydi size özel xx tl saıtş haklı xxx falan yanii benim açığımı kendisi de kapatması gerekiyordu veya o da hiç satış yapamazsın sadece sana özel demedi ? birde bu açıdan bakar mısınız



    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunda konuya adam akıllı mantıklı bir cevap gelmiş.

    Scripti kim yaptırdıysa hakları onun olur. Ben özel wordpress teması yapıyorum, ee bu durumda ne yapmam lazım satış hakkı benim mi oluyor? İyi o zaman ben hem özel tasarım yapayım hem de onu satışa çıkarayım ya da bir başkasına satayım. Böyle bir şey olamaz tabii ki. Burada yazılımı yaptıran kimse hak onundur.
    teşekkürler abi düşüncen için bende bilmediğim için bu hataya düştüm malesef bilseydim başta söylerdim sağol
  • 03-11-2018, 14:42:24
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağol abi yorumun için, yukarıdada belirttim zaten ''ben ilk defa böyle bir girişim yapıyorum hiçbir bilgim yoktur anlaşma nasıl yapılır veya ne konuşur. daha ftp/host nedir ilk defa kullandım bu script sayesinde kısacası hiç bir bilgim yoktur bu konularda o yüzden ezbere ve mantıklı düşününce scriptte para ödeyenin satış yapmayada hakkı olduğunu düşündüm. '' yanii anlaşma yapılması gerekiyor muydu bilemedim fakat benim bilmiyorsam yapan arkadaş da sizin dediğiniz gibi teklif sunsaydı daha iyi olmaz mıydı ? deseydi size özel xx tl saıtş haklı xxx falan yanii benim açığımı kendisi de kapatması gerekiyordu veya o da hiç satış yapamazsın sadece sana özel demedi ? birde bu açıdan bakar mısınız




    teşekkürler abi düşüncen için bende bilmediğim için bu hataya düştüm malesef bilseydim başta söylerdim sağol
    Konuya ara ara illa dair oluyorum ama ben size hocam sadece size özel dedim bu kesinlikle her konuşmamızda var. En baştan satıcam deseydiniz belki gene aynı fiyat olurdu ama ek olarak satış payı konulurdu ama siz satmıyacam müşteri girsin sadece sipariş versin dediniz bana yeter ki fazlasını yapttık size helali hoş olsun www.instadukkani.com adresinizde zaten yayında sistem. üstüne ücretsiz destek veriyoruz sorunsuzca yani size elimizden geldiğince yardımcı olduk oluyoruz.

    evet dalgınlığımıza veya aceleye geldiği içinde bazı hatalarımız olabilir ama siz biz size ödeme yapmadan şuda olcak buda olcaktı söylemedim unuttum dediğinizde iş iptali dediğimde ne dediniz ben bi çok kişiye yok dedim madur etmeyin beni sonra herşey bitince kabul etmeseydin demelere başladınız bunların hiç biri birkere etik değil.

    hatta ve hatta hatırlarsınız satış yapacağınızı sezdiğimde hayır satışını yapmıyacam diye bir ifadenizde söz konusu net bir şekilde yazmak istemiyorum bazı şeyleri ama lütfen hocam @deepmedya sorularınız tabiki de olur aklınızdaki ama soracaksanız acık bir şekilde yazıpta sorun burda lütfen.

    @Enfole; @lastwisher; @gencbeyin; @EBT; @tasarimhizmet; @Valx; @yasarkemaldag; @Ofisimo;
  • 03-11-2018, 14:45:21
    #30
    YerelTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya ara ara illa dair oluyorum ama ben size hocam sadece size özel dedim bu kesinlikle her konuşmamızda var. En baştan satıcam deseydiniz belki gene aynı fiyat olurdu ama ek olarak satış payı konulurdu ama siz satmıyacam müşteri girsin sadece sipariş versin dediniz bana yeter ki fazlasını yapttık size helali hoş olsun www.instadukkani.com adresinizde zaten yayında sistem. üstüne ücretsiz destek veriyoruz sorunsuzca yani size elimizden geldiğince yardımcı olduk oluyoruz.

    evet dslgınlıgımıza veya aceleye geldiği içinde bazı hatalarımız olabilir ama siz biz size ödeme yapmadan şuda olcak buda olcaktı söylemedim unuttum deidğinizde iş iptali dediğimde ne drdiniz ben bi çok kişiye yok dedim madut etmeyin beni sonra herşey bitince kabul etmeseydin demelere başladınız bunların hiç biri bikere etik değil.

    @Enfole; @lastwisher; @gencbeyin; @EBT; @tasarimhizmet; @Valx; @yasarkemaldag; @Ofisimo;
    sürekli konuya yazıyorsun abim cevap vermiyorum şikayet konusu falan değil ben sadece işi bilenlere soruyorum şunda açıklık konusu getirteyim ödemeyi yapmadan önce yapılacak herşeyi söyledim ödeme yaptıktan sonra sadece satış yapacağımı belirttim konuya dahil olmazsan sevinirim.
  • 03-11-2018, 14:46:26
    #31
    Bir yazılımcı olarak bende fikirlerimi belirtmek isterim.

    Bugüne kadar onlarca sistem tamamladım. Hiç bir müşterime böyle bana pay vericek yok yazılımı lisanlayıp verdim diye fırsatçılık yapmadım.
    Örnek vermek istiyorum;
    Lisanlı olarak sattığım coinmarkcap yazılımım: https://www.r10.net/script-satisi/18...tcap-clon.html
    Fiyatı konuda yazdığı gibi xxx TL. Sen bunu benden alırsan satışını elbetde yapamazsın.
    Ama gidip x.xxx tutara buna bana kendine "ÖZEL" şekilde yazdırırsan, istediğini yapma hakkı senindir. Adı üstünde arkadaş "ÖZEL" yazılım. Yazılımı yaptıran kişi bunu istediği şekillde kullabilir, satabilir.

    Hazır paket script satmakla, özel yazılımı karıştırmayın lütfen.
    • deepman
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-11-2018, 14:47:01
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli konuya yazıyorsun abim cevap vermiyorum şikayet konusu falan değil ben sadece işi bilenlere soruyorum şunda açıklık konusu getirteyim ödemeyi yapmadan önce yapılacak herşeyi söyledim ödeme yaptıktan sonra sadece satış yapacağımı belirttim konuya dahil olmazsan sevinirim.
    Ödemeyi yaptıktan sonra değil dosyaları aldıktan sonra satış yapacağını belirttin bu olaylar cok önemli bir durum.
  • 03-11-2018, 14:48:07
    #33
    benim gördüğüm iki taraf da hatalı. böyle önemli bir konunun konuşulması gerekiyordu. yazılıma herkes 2k 3k verip bir kişi 150 tlye yaparım diyorsa orada bir sorun çıkacağı çok belli zaten. yazılımı yazdıran kişi bunu düşünmesi gerekyiordu. yazılımı yazan kişi de 2k'lık işe 150 tl dediğine göre onun da aklında birşeyler geçiyordu demekki. iki taraf da bu konuyu karara bağlamadığı için kendilerine yontacakları belli. ben mod filan değilim, hiçbir yaptırıcılığım yok ama aklıma iki çözüm yolu geldi. birincisi yerelteknoloji para iadesi yapar, tüm haklar yerel teknolojiye ait olur ve olay çözülür. ikincisi para iadesi yapılmaz, satış hakları her iki tarafa da ait olur, deepman'ın yaptığı her satıştan %10 komisyon yerelteknolojiye verilir ve olay çözülür. tabiki karar sizin ben aklıma gelen yöntemi paylaştım.

    script zaten yazılmış. bence ikinci çözüm üzerinde karar verirseniz her iki taraf da bu işten kârlı çıkar.
    • deepman
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-11-2018, 14:48:40
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yazılımcı olarak bende fikirlerimi belirtmek isterim.

    Bugüne kadar onlarca sistem tamamladım. Hiç bir müşterime böyle bana pay vericek yok yazılımı lisanlayıp verdim diye fırsatçılık yapmadım.
    Örnek vermek istiyorum;
    Linsalı olarak sattığım coinmarkcap yazılımım: https://www.r10.net/script-satisi/18...tcap-clon.html
    Fiyatı konuda yazdığı xxx TL. Sen bunu benden alırsan satışını elbetde yapamazsın.
    Ama gidip x.xxx tutara buna bana kendine "ÖZEL" şekilde yazdırırsan, istediğini yapma hakkı senindir. Adı üstünde arkadaş "ÖZEL" yazılım. Yazılımı yaptıran kişi bunu istediği şekillde kullabilir, satabilir.

    Hazır paket script satmakla, özel yazılımı karıştırmayın lütfen.
    teşekkürler abi yorumun için ağzına sağlık bu arada temayı temaforestten seçtik yanii kendisi sıfırdan yazmadı bunu da belirteyim
  • 03-11-2018, 14:50:31
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler abi yorumun için ağzına sağlık bu arada temayı temaforestten seçtik yanii kendisi sıfırdan yazmadı bunu da belirteyim
    Görünüm evet arka alt kodlama asp dili sıfırdandır ki temayı nerdeyse %85 değiştirildi görsellik css ve js ler ile.
  • 03-11-2018, 14:52:10
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim gördüğüm iki taraf da hatalı. böyle önemli bir konunun konuşulması gerekiyordu. yazılıma herkes 2k 3k verip bir kişi 150 tlye yaparım diyorsa orada bir sorun çıkacağı çok belli zaten. yazılımı yazdıran kişi bunu düşünmesi gerekyiordu. yazılımı yazan kişi de 2k'lık işe 150 tl dediğine göre onun da aklında birşeyler geçiyordu demekki. iki taraf da bu konuyu karara bağlamadığı için kendilerine yontacakları belli. ben mod filan değilim, hiçbir yaptırıcılığım yok ama aklıma iki çözüm yolu geldi. birincisi yerelteknoloji para iadesi yapar, tüm haklar yerel teknolojiye ait olur ve olay çözülür. ikincisi para iadesi yapılmaz, satış hakları her iki tarafa da ait olur, deepman'ın yaptığı her satıştan %10 komisyon yerelteknolojiye verilir ve olay çözülür. tabiki karar sizin ben aklıma gelen yöntemi paylaştım.

    script zaten yazılmış. bence ikinci çözüm üzerinde karar verirseniz her iki taraf da bu işten kârlı çıkar.
    işte acemiliğimden dolayı ben böyle bir hataya düştüm ama yapan arkadaş çok iyi bu konuda benim açığımı kendisi söyleyerek kapatabilirdi ? fiyat konusuna da gelirsek herkes sıfırdan yazacağını belirttiği için 2 3k para talep etti ben hazır bir scriptte oynama yapsa bile kabul ettim zaten kendisi temaforestten bir script seçtirtti bana o scriptte ekleme/düzeltme yaptı yanii 2 3k'lık scriptte ben 150 TL ödeme yapmadım hak ettiği bir değerdi.