Ofisimo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kısacası hiç bir bilgim yoktur bu konularda o yüzden ezbere ve mantıklı düşününce scriptte para ödeyenin satış yapmayada hakkı olduğunu düşündüm. '' yanii anlaşma yapılması gerekiyor muydu bilemedim fakat benim bilmiyorsam yapan arkadaş da sizin dediğiniz gibi teklif sunsaydı daha iyi olmaz mıydı ? deseydi size özel xx tl saıtş haklı xxx falan yanii benim açığımı kendisi de kapatması gerekiyordu veya o da hiç satış yapamazsın sadece sana özel demedi ? birde bu açıdan bakar mısınız
FSahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ağzına sağlık bu arada temayı temaforestten seçtik yanii kendisi sıfırdan yazmadı bunu da belirteyim