benim gördüğüm iki taraf da hatalı. böyle önemli bir konunun konuşulması gerekiyordu. yazılıma herkes 2k 3k verip bir kişi 150 tlye yaparım diyorsa orada bir sorun çıkacağı çok belli zaten. yazılımı yazdıran kişi bunu düşünmesi gerekyiordu. yazılımı yazan kişi de 2k'lık işe 150 tl dediğine göre onun da aklında birşeyler geçiyordu demekki. iki taraf da bu konuyu karara bağlamadığı için kendilerine yontacakları belli. ben mod filan değilim, hiçbir yaptırıcılığım yok ama aklıma iki çözüm yolu geldi. birincisi yerelteknoloji para iadesi yapar, tüm haklar yerel teknolojiye ait olur ve olay çözülür. ikincisi para iadesi yapılmaz, satış hakları her iki tarafa da ait olur, deepman'ın yaptığı her satıştan %10 komisyon yerelteknolojiye verilir ve olay çözülür. tabiki karar sizin ben aklıma gelen yöntemi paylaştım.
script zaten yazılmış. bence ikinci çözüm üzerinde karar verirseniz her iki taraf da bu işten kârlı çıkar.
işte acemiliğimden dolayı ben böyle bir hataya düştüm ama yapan arkadaş çok iyi bu konuda benim açığımı kendisi söyleyerek kapatabilirdi ? fiyat konusuna da gelirsek herkes sıfırdan yazacağını belirttiği için 2 3k para talep etti ben hazır bir scriptte oynama yapsa bile kabul ettim zaten kendisi temaforestten bir script seçtirtti bana o scriptte ekleme/düzeltme yaptı yanii 2 3k'lık scriptte ben 150 TL ödeme yapmadım hak ettiği bir değerdi.