Merhaba iyi forumlar, bir arkadaşa script yazdırdım. Bir kaç sorum olacaktı ;
1-Scriptti ben söylemediğim halde kendi adına lisanslamış buna hakkı var mıdır ?
2-Scriptti ben yazdırdığım için baştan beri satışını yapmayı düşünüyordum fakat arkadaş her satış için %40 komisyon istiyor buna hakkı var mıdır ?
3-Script bana özel yazıldığı için benim satış yapmaya hakkım var mıdır ?
yazan arkadaş ile büyük bir kavganın içindeyiz lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi saygılar.
Script Yazanlar veya Konuya Bakabilir mi ?
67
●2.948
- 03-11-2018, 13:42:04Devamı için tıklayınız...Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2018, 13:45:39Merhaba iyi forumlar, bir arkadaşa script yazdırdım. Bir kaç sorum olacaktı ;VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-Scriptti ben söylemediğim halde kendi adına lisanslamış buna hakkı var mıdır ?
2-Scriptti ben yazdırdığım için baştan beri satışını yapmayı düşünüyordum fakat arkadaş her satış için %40 komisyon istiyor buna hakkı var mıdır ?
3-Script bana özel yazıldığı için benim satış yapmaya hakkım var mıdır ?
yazan arkadaş ile büyük bir kavganın içindeyiz lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi saygılar.
**********
hocam internetim yavaşta yanlışlıkla konuyu açmışım düzenledim. teşekkürler - 03-11-2018, 13:46:06başarılı seo çalışması.VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun bide ea games versiyonu var
EA games devamını okımak için 0,50$ ödeme yapmanız gerekmedir. - 03-11-2018, 13:48:10->anlaşma şartlarınız neler ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
->Ödediğiniz ücret nedir? - 03-11-2018, 13:48:42script sıfırdan yazılmadı hocam kendisi bana temaforestten bir tema seçtirdi onun üzerinde oynama/ekleme yaptıoxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş sağolsun ne dediysem herşeyi yaptı anlaşma şartı adına hiçbirşey konuşmadık fakat ben scriptti kendime yazdırdığım için doğal olarak satış yapma hakkını da elde edeceğimi düşündüğüm için hiç sorma gereği duymadım.ismail03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150 TL ödedim - 03-11-2018, 13:50:43Yazılım sahibi biziz ve kendileri satış yapacağını en başta teklif alırken ve sistem yazılırken iletmedi bir konuşmasında dalgınlığına gelip direk ifşa etti bizde bunları ilettik kim kendi yazdığı sistemi bir başkasının satmasını haber sizce ister biz emeğimizin karşılığını alıp verdiği domaine sistemi açtık + dosyalarınıda teslim ettik sorunsuzca ama bu satış olayı kendisinde bir sorun olmuş biz gene kazanması için uzlaşmaya gitmeye calıştık ve çalışıyoruz ama kendisinin kaldırıcaksınız şöyle böyle yapacaksınız demeside hoş olmasada genede yardımcı olmaya calışoyoruz fakat bir uzlaşma olamadı r10 na taşımak asla istemeyiz kendisi taşıdı bizde savunmamızı yapalım.
- 03-11-2018, 13:51:07bu etik değil hocam bana biri iş yaptırsa ve bunu satış yapacağını söylese yada kendine özel olduğunu belirtse ben ona göre bir fiyat çıkartırım. Çünkü baştan biliyorum karşıdaki kişi bunu yaptırırken benim ona tüm haklarını devredeceğimi düşünerek yaptırıyor.oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun bide ea games versiyonu var