• 03-11-2018, 13:41:12
    #1
    Merhaba iyi forumlar, bir arkadaşa script yazdırdım. Bir kaç sorum olacaktı ;
    1-Scriptti ben söylemediğim halde kendi adına lisanslamış buna hakkı var mıdır ?
    2-Scriptti ben yazdırdığım için baştan beri satışını yapmayı düşünüyordum fakat arkadaş her satış için %40 komisyon istiyor buna hakkı var mıdır ?
    3-Script bana özel yazıldığı için benim satış yapmaya hakkım var mıdır ?
    yazan arkadaş ile büyük bir kavganın içindeyiz lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi saygılar.
  • 03-11-2018, 13:42:04
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba iyi forumlar, bir arkadaşa script yazdırdım. ve
    Devamı için tıklayınız...
  • 03-11-2018, 13:45:39
    #3
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamı için tıklayınız...
    Merhaba iyi forumlar, bir arkadaşa script yazdırdım. Bir kaç sorum olacaktı ;
    1-Scriptti ben söylemediğim halde kendi adına lisanslamış buna hakkı var mıdır ?
    2-Scriptti ben yazdırdığım için baştan beri satışını yapmayı düşünüyordum fakat arkadaş her satış için %40 komisyon istiyor buna hakkı var mıdır ?
    3-Script bana özel yazıldığı için benim satış yapmaya hakkım var mıdır ?
    yazan arkadaş ile büyük bir kavganın içindeyiz lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi saygılar.
    **********
    hocam internetim yavaşta yanlışlıkla konuyu açmışım düzenledim. teşekkürler
    • VBuMaSTeR
    VBuMaSTeR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-11-2018, 13:46:06
    #4
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamı için tıklayınız...
    başarılı seo çalışması. bunun bide ea games versiyonu var
    EA games devamını okımak için 0,50$ ödeme yapmanız gerekmedir.
  • 03-11-2018, 13:47:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yazılım sahibi kim ise evet. yapabilir.
  • 03-11-2018, 13:48:10
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba iyi forumlar, bir arkadaşa script yazdırdım. Bir kaç sorum olacaktı ;
    1-Scriptti ben söylemediğim halde kendi adına lisanslamış buna hakkı var mıdır ?
    2-Scriptti ben yazdırdığım için baştan beri satışını yapmayı düşünüyordum fakat arkadaş her satış için %40 komisyon istiyor buna hakkı var mıdır ?
    3-Script bana özel yazıldığı için benim satış yapmaya hakkım var mıdır ?
    yazan arkadaş ile büyük bir kavganın içindeyiz lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi saygılar.
    **********
    hocam internetim yavaşta yanlışlıkla konuyu açmışım düzenledim. teşekkürler
    ->anlaşma şartlarınız neler ?
    ->Ödediğiniz ücret nedir?
  • 03-11-2018, 13:48:42
    #7
    oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılım sahibi kim ise evet. yapabilir.
    script sıfırdan yazılmadı hocam kendisi bana temaforestten bir tema seçtirdi onun üzerinde oynama/ekleme yaptı



    ismail03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ->anlaşma şartlarınız neler ?
    ->Ödediğiniz ücret nedir?
    arkadaş sağolsun ne dediysem herşeyi yaptı anlaşma şartı adına hiçbirşey konuşmadık fakat ben scriptti kendime yazdırdığım için doğal olarak satış yapma hakkını da elde edeceğimi düşündüğüm için hiç sorma gereği duymadım.
    150 TL ödedim
  • 03-11-2018, 13:50:43
    #8
    Yazılım sahibi biziz ve kendileri satış yapacağını en başta teklif alırken ve sistem yazılırken iletmedi bir konuşmasında dalgınlığına gelip direk ifşa etti bizde bunları ilettik kim kendi yazdığı sistemi bir başkasının satmasını haber sizce ister biz emeğimizin karşılığını alıp verdiği domaine sistemi açtık + dosyalarınıda teslim ettik sorunsuzca ama bu satış olayı kendisinde bir sorun olmuş biz gene kazanması için uzlaşmaya gitmeye calıştık ve çalışıyoruz ama kendisinin kaldırıcaksınız şöyle böyle yapacaksınız demeside hoş olmasada genede yardımcı olmaya calışoyoruz fakat bir uzlaşma olamadı r10 na taşımak asla istemeyiz kendisi taşıdı bizde savunmamızı yapalım.
  • 03-11-2018, 13:51:07
    #9
    oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılım sahibi kim ise evet. yapabilir.
    bu etik değil hocam bana biri iş yaptırsa ve bunu satış yapacağını söylese yada kendine özel olduğunu belirtse ben ona göre bir fiyat çıkartırım. Çünkü baştan biliyorum karşıdaki kişi bunu yaptırırken benim ona tüm haklarını devredeceğimi düşünerek yaptırıyor.