Yazılım sahibi biziz ve kendileri satış yapacağını en başta teklif alırken ve sistem yazılırken iletmedi bir konuşmasında dalgınlığına gelip direk ifşa etti bizde bunları ilettik kim kendi yazdığı sistemi bir başkasının satmasını haber sizce ister biz emeğimizin karşılığını alıp verdiği domaine sistemi açtık + dosyalarınıda teslim ettik sorunsuzca ama bu satış olayı kendisinde bir sorun olmuş biz gene kazanması için uzlaşmaya gitmeye calıştık ve çalışıyoruz ama kendisinin kaldırıcaksınız şöyle böyle yapacaksınız demeside hoş olmasada genede yardımcı olmaya calışoyoruz fakat bir uzlaşma olamadı r10 na taşımak asla istemeyiz kendisi taşıdı bizde savunmamızı yapalım.