Devamı için tıklayınız...
Merhaba iyi forumlar, bir arkadaşa script yazdırdım. Bir kaç sorum olacaktı ;
1-Scriptti ben söylemediğim halde kendi adına lisanslamış buna hakkı var mıdır ?
2-Scriptti ben yazdırdığım için baştan beri satışını yapmayı düşünüyordum fakat arkadaş her satış için %40 komisyon istiyor buna hakkı var mıdır ?
3-Script bana özel yazıldığı için benim satış yapmaya hakkım var mıdır ?
yazan arkadaş ile büyük bir kavganın içindeyiz lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi saygılar.
**********
hocam internetim yavaşta yanlışlıkla konuyu açmışım düzenledim. teşekkürler