Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Script Yazanlar veya Konuya Bakabilir mi ?
67
●2.948
- 03-11-2018, 13:51:59Sistem alt yapısı yani asp olarak alt yapı kodlaması sıfırdan yapıldı görüntü oynamalar ile gercekleşti
- 03-11-2018, 13:53:39hocam ben hanii hiç bunları düşünmedim bile dedim zaten direk script bana ait olacak satışını da yaparım gibi düşünmüştüm ondan r10 halkına soruyorumismail03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2018, 13:54:50Üyeliği durdurulduHocam genedelde satış hakkı yazılım hakkına sahiptirismail03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2018, 13:56:36hocam bunu neye dayanarak söylüyorsunuz ? yoksa adettendir diye mi düşünüyorsunuzoxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2018, 13:57:39Merhaba, herhangibir yazılım, script veya tasarım yapılırken satışının yapılıp yapılmayacağı, açık kaynak kodlu mu, şifreli/lisansı mı olacağı önceden belirtilemelidir. Örneğin siz tamamen satmak için vs. açık kaynak kodlu bir yazılım/tasarım isterseniz yapan kişi bunun fiyatı 3000 TL derken sadece sizin kullanacağınız satışını yapmayacağınız lisanslı bir yazılım/tasarım için fiyat 1000 TL diyecektir. Başta bunları belirtmediğiniz için lisanslama veya satışlarda komisyon isteme hakkı bence doğaldır.
- 03-11-2018, 13:57:48hocam bilseydim böyle olacağını başta söylerdim zaten ezbere iş yaptığım için sorun yaşıyoruz zatenBybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2018, 13:59:11Ben baştan konuşurum hocam büyük çoğunlukla yazan kişi @YerelTeknoloji; hatalı çok iyi ilgilenmiş ama tek hataları fiyatlandırma sunsa daha iyi olurmuş inşallah anlaşırsınız.oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu konuda hem fikiriz 150 tlye Script satış hakkı olmaz bunu baştan belirtmeleri lazım. - 03-11-2018, 13:59:52Üyeliği durdurulduBna göre bu böyle ama şartlar varsa bilemem iş yapmadan önce anlaşma imzalayın.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle