Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yazılımcı olarak bende fikirlerimi belirtmek isterim.

Bugüne kadar onlarca sistem tamamladım. Hiç bir müşterime böyle bana pay vericek yok yazılımı lisanlayıp verdim diye fırsatçılık yapmadım.
Örnek vermek istiyorum;
Linsalı olarak sattığım coinmarkcap yazılımım: https://www.r10.net/script-satisi/18...tcap-clon.html
Fiyatı konuda yazdığı xxx TL. Sen bunu benden alırsan satışını elbetde yapamazsın.
Ama gidip x.xxx tutara buna bana kendine "ÖZEL" şekilde yazdırırsan, istediğini yapma hakkı senindir. Adı üstünde arkadaş "ÖZEL" yazılım. Yazılımı yaptıran kişi bunu istediği şekillde kullabilir, satabilir.

Hazır paket script satmakla, özel yazılımı karıştırmayın lütfen.
teşekkürler abi yorumun için ağzına sağlık bu arada temayı temaforestten seçtik yanii kendisi sıfırdan yazmadı bunu da belirteyim