R10 da telefon satılır mı?
60
●3.416
- 07-08-2016, 23:28:16Hocam bu profille, arkadaşların dediği gibi kimse ön ödeme yapmaz. Şahsen ben cihaz alacak olsam 3-5 pahalı olsun ama sağlam olsun derim. Ertan olayı yaşandığında üye değildim ama şikayet konusunu okudum. İnsanlar güvenmemekte haklı. Ama dediğim şekilde yaparsanız ve piyasa fiyatının altında olursa herkes sizden alır.
- 07-08-2016, 23:34:07Biliyorum sıkıldınız ama Ertan'ın da tüm iletişim bilgileri hepimizde vardıfrktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yani çıkış yolu arıyorum sizin için ama yollar kapalı hocam,iyi bir çözüm bulmanız gerekli. - 07-08-2016, 23:36:12Ipone 6s plus 64gb bende 2700 tl olduğunu var sayarşak sence piyasanın epey altı değil mi? Sadece suan ödeme konusunu netlestiremiyoruz ben cihaz ve uygun fiyat garantisi veriyorum. Satış konusunu açtığımda zaten ilk satış gerçekleşirse devamı gelecektir çünkü kendi kişiliğime temin edeceğim cihazın kalitesine ve fiyatına güveniyorum.Simplix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2016, 23:37:30Konu dışı olucak da arkadaşlar iphone 7 turkiye ne zaman satışa cıkıcak bide ortalama fıyat aralıgı ne kadar olucak bi bilgisi olan varmı?
- 07-08-2016, 23:39:47Eylül ayında tanıtılması bekleniyor hocam.Min.32 GB versiyon ile gelirse 3.599 TLden aşağı olmayacağı bekleniyormuş.MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2016, 23:43:00En iyi yol ürünü kargoya verip parayi almak. Çünkü zaten bahsettiğiniz gibi bir durum gelişmesi imkansız atıyorum ben adılık yaptım kargoyla başka birşey yolladım zaten r10 da yorum yapılınca ortaya çıkar. Her türlü dava hakkı doğar. Ürünlerimin ve fiyatımın arkasındayım. Kim olduğum belli dolandırıcılıgi rabbim nasip etmesin.adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:43:00 -->-> Daha önceki mesaj 23:40:03 --
Bilgim yok yalnız note 7 de var getirtebilecegim.MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-08-2016, 23:50:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.madem çok ucuza(4 binlik cihazı 2700e satıyorsunuz) cihaz tedarik edebiliyorsunuz neden forumda satmak yerine telefonculara satmıyorsunuz? bu kadar ucuz ürünü tüm telefoncular alır. kargoyla, para almayla uğraşmaktansa tek seferde elinizdeki tüm ürünleri satabilirsiniz.
- 08-08-2016, 00:28:44Şuan için elimde ürün yok. Ürünü istettigim zaman ısminize istetiyorum faturası kesilip kaydı yapılıyor ve ürün geliyor. Ha var ise telefoncu tanıdığınız ben size bu fiyattan vereyim siz satın. Hatta ilk referans siz olun alın bakın inceleyin aklınıza yararsa bana ilk referansta siz olun.yakupqqq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 08-08-2016 mesaj 00:01:50 -->-> Daha önceki 07-08-2016 mesaj 23:56:22 --
Ben kendi karımı az bırakıyorum bu yüzden *********** sahtekar olduğum anlamına gelmez fiyatlarim gayet makul.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:28:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:50 --
Karar verdim satış konusu açınca ilk referansim olacak kişiye çok daha uygun bir fiyata satacağım reklamın iyisi kötüsü olmaz. Konuyu takipte kalın konuyu açınca yapacağım ilk birkaç kişiye özel olacak indirimlerden faydalanın.
