Biliyorum sıkıldınız ama Ertan'ın da tüm iletişim bilgileri hepimizde vardı

Yani çıkış yolu arıyorum sizin için ama yollar kapalı hocam,iyi bir çözüm bulmanız gerekli.
En iyi yol ürünü kargoya verip parayi almak. Çünkü zaten bahsettiğiniz gibi bir durum gelişmesi imkansız atıyorum ben adılık yaptım kargoyla başka birşey yolladım zaten r10 da yorum yapılınca ortaya çıkar. Her türlü dava hakkı doğar. Ürünlerimin ve fiyatımın arkasındayım. Kim olduğum belli dolandırıcılıgi rabbim nasip etmesin.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:43:00 -->-> Daha önceki mesaj 23:40:03 --
Konu dışı olucak da arkadaşlar iphone 7 turkiye ne zaman satışa cıkıcak bide ortalama fıyat aralıgı ne kadar olucak bi bilgisi olan varmı?
Bilgim yok yalnız note 7 de var getirtebilecegim.