Hocam bu profille, arkadaşların dediği gibi kimse ön ödeme yapmaz. Şahsen ben cihaz alacak olsam 3-5 pahalı olsun ama sağlam olsun derim. Ertan olayı yaşandığında üye değildim ama şikayet konusunu okudum. İnsanlar güvenmemekte haklı. Ama dediğim şekilde yaparsanız ve piyasa fiyatının altında olursa herkes sizden alır.