• 09-08-2016, 12:21:19
    #55
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın diyorsunuz ama sanki üç kağıtçı olabilirmisim gibi bir izlenim veriyorsunuz. Ben ne üç kağıtçı ne dolandiriciyim daha evvel telefon satan bu zat birçok kişinin parasını gasp etmiş. Insanlara güven sağlamak için ne yapabilirim diye konuyu açtım. Detaylı satış konusu bu gün yarın açacağım o zaman nasipse satış yapınca 3 kurusa tenezzül etmeyecek biri oldugumu göreceksiniz lütfen konuyu takipte kalin.
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertan olayı derken hocam?....
    ...
    Önce Ertan olayını tekrar okuyun.

    Ertan önce güven sağladı. Sizin mesajlarınızdan daha fazla güven verdi.

    O olaydan sonra herkes ders çıkardı. Siz de ders çıkartın, satışınızı müşteriye teslimden sonra tamamlayın.

    Faturasız, garantisiz, dükkan adressiz, önceden ödemeli sistem asla ve asla olmaz, olmamalı.
  • 09-08-2016, 12:28:29
    #56
    Hocam forumdan ilk siparişi aldım @adibelli hocam için Xiaomi Mi5 siparişi verdi. Telefon hocamın talebi üzerine önce bana gelecek ardından kendisine ulaşacak. Bu gün itibariyle 2-4 iş günü içerisinde elimde olacak. Satış konumu ardından açacağım. Hocamda telefonunu alınca olumlu veya olumsuz tüm düşüncelerini yorum atar sizlerde okursunuz. Tabiki kendimi ve karşı tarafı mağdur etmeme adına önerileri dikkate alacağım. Lutfen insanlarda hile hurda yapacakmışım gibi izlenim uyandıracak yorumlara dikkat edelim. Rabbim cümlemizin hakkında hayırlısını nasip etsin.
  • 09-08-2016, 12:34:43
    #57
    Üyeliği durduruldu
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka yolu yok zaten güvenilirlik açısından vatsap tel no iletişim bilgilerimi alıcı arkadaslarla paylaşırım. Her halde telefondan 100 200 tl kar etmek için evli 1 ay sonra 1 çocuk babası olacak biri olarak hayatımı mahvedecek değilim. Haksizmiyim?
    Kapıda ödeme yapmanıza yardımcı olurum
  • 09-08-2016, 12:35:13
    #58
    Fatura dukkan vb. Gibi seyler yok sanirsam sonradan sorun olabilir sizin icin
  • 09-08-2016, 12:52:53
    #59
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura dukkan vb. Gibi seyler yok sanirsam sonradan sorun olabilir sizin icin
    Yurtdışından gönderici ithalatçı firma faturayı adınıza kesiyor gümrükte adınıza kaydettiriyor cihazı. İlerki aşamada satışım artınca mutlaka bahsettiğiniz hususlar olacaktır. Teşekkür ederim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:39:42 -->-> Daha önceki mesaj 12:38:48 --

    MrElefteria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapıda ödeme yapmanıza yardımcı olurum
    harika olur hocam. Pm'den yazıyorum hemen.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:52:53 -->-> Daha önceki mesaj 12:39:42 --

    Özelden fiyat soran ve sipariş vermek istediğini belirten arkadaşlardan ricam ben ilk teslimatı yapmadan ve konumu açmadan KESİNLİKLE adıma veya hiçbir şekilde ödeme geçmeyin ve konuy takipte kalın.
  • 09-08-2016, 15:41:25
    #60
    Bu olayın dersi mersi yok,satıcılarda olduğu gibi,r10 da da sahtekar 100 lerce üye var.güven kendiliğinden oluşacak bir durum da değildir,zamanla neyin ne olduğunu sizde ,müşterilerinizde görür zaten..böyle önceden alırmısınız diyince bir sürü insan evet alırız der ürünler geldiğindede bu alırız dıyenlerden 1 tanede bulamayabilirsin..bu sürekli yaşadığımız bir durum siz kendi hesabınıza göre 2 ise 2. 3 ise 3 tane getirip satın hem referansınız olur hemde duruma bakmış olursunuz..
  • 09-08-2016, 18:53:48
    #61
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olayın dersi mersi yok,satıcılarda olduğu gibi,r10 da da sahtekar 100 lerce üye var.güven kendiliğinden oluşacak bir durum da değildir,zamanla neyin ne olduğunu sizde ,müşterilerinizde görür zaten..böyle önceden alırmısınız diyince bir sürü insan evet alırız der ürünler geldiğindede bu alırız dıyenlerden 1 tanede bulamayabilirsin..bu sürekli yaşadığımız bir durum siz kendi hesabınıza göre 2 ise 2. 3 ise 3 tane getirip satın hem referansınız olur hemde duruma bakmış olursunuz..
    Abi şimdi söyle toplu getirmiyorum siparis üzeri getireceğim toplu getirmem imkansız çünkü sahte is yapmıyoruz adınıza faturasını kesip gumrukten kaydını yapıp öyle yolluyorlar yani öyle toplu alma şansım yok çünkü fatura kesilmesin gumrukten gelme imkanı yok. Güven konusuna gelince alnımız ak başımız dik inşallah allahın izniyle güven sıkıntısı yaşamayacak veya kaygıya yer kalmayacak şekilde satış yapacağım.