Hocam hangi modeller var fiyatları nedir bilgi amaçlı pm alabilir miyim?
Sent from my iPhone using Tapatalk
R10 da telefon satılır mı?
60
●3.416
- 07-08-2016, 11:43:21Şimdi burada satılır denir. Bende alırım derler. Sonra bir açarsınız kimse almaz. Zarar edersiniz. Sizin girme isteğiniz varsa girin işe. İşi düzgün yaptıktan sonra zaten o iş tutar. Fiyatlarda önemli.
- 07-08-2016, 14:08:25Fiyatlar gayet makul. Daha evvel de belirttiğim gibi telefonlardan yana hiçbir kaygım yok. Sadece daha evvel burdan bir dolandırıcılık olayı olmuş ödeme konusunda nasıl bir yol izlemeliyim o kısmını düşünüyorum suan.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:08:25 -->-> Daha önceki mesaj 12:13:23 --
Arkadaşlar ödeme konusunda nasıl bir yol önerirsiniz hem benim hem karşımdaki insanın mağdur olmaması açısından. - 07-08-2016, 18:44:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.r10 web master sitesi burdan hergün onlarca telefon satamazsın. illaki internette telefon satış magazalarına üye olman lazım.
ayrıca internette yüzlerce magaza var. onlardan farkın ne olacak? fiyat olarak 50-100 farkla hiçbirşey olmaz. ama sen 2500 tl telefonu 1800e satarsan tabiki iyi satış yapabilirsin.
bir de mesela eski modelllerin sıfır kutulusunu yurtdışından temin edersen iyi satış yapabilirsin. mesela ben samsung galaxy tarzı androidli, dokunmatik, büyük telefonları sevmiyorum. şuan kullandığım telefon Huaweinin 2010 yılında çıkarttığı kaydıraklı, tuşlu telefon
ayrıca eski modelleri özleyenlerde var. piyasada bu tür telefon kalmadığı(çin malı ürünler hariç) için buda iyi satış yapabilir.
benim düşüncelerim budur.
ayrıca eski modelleri özleyenlerde var. piyasada bu tür telefon kalmadığı(çin malı ürünler hariç) için buda iyi satış yapabilir.