• 07-08-2016, 11:12:22
    #19
    Hocam hangi modeller var fiyatları nedir bilgi amaçlı pm alabilir miyim?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 07-08-2016, 11:22:32
    #20
    Henüz fiyat belirlemedim ama piyasadan çok daha uygun olacak konuyu takipte kalın hocam netlestirince satışı fiyat listesi mutlaka konuda yer alacak istediğiniz modeli temin ederim.
  • 07-08-2016, 11:43:21
    #21
    Şimdi burada satılır denir. Bende alırım derler. Sonra bir açarsınız kimse almaz. Zarar edersiniz. Sizin girme isteğiniz varsa girin işe. İşi düzgün yaptıktan sonra zaten o iş tutar. Fiyatlarda önemli.
  • 07-08-2016, 14:08:25
    #22
    Fiyatlar gayet makul. Daha evvel de belirttiğim gibi telefonlardan yana hiçbir kaygım yok. Sadece daha evvel burdan bir dolandırıcılık olayı olmuş ödeme konusunda nasıl bir yol izlemeliyim o kısmını düşünüyorum suan.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:08:25 -->-> Daha önceki mesaj 12:13:23 --

    Arkadaşlar ödeme konusunda nasıl bir yol önerirsiniz hem benim hem karşımdaki insanın mağdur olmaması açısından.
  • 07-08-2016, 16:09:02
    #23
    konu güncel arkadaşlar.
  • 07-08-2016, 18:44:44
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10 web master sitesi burdan hergün onlarca telefon satamazsın. illaki internette telefon satış magazalarına üye olman lazım.

    ayrıca internette yüzlerce magaza var. onlardan farkın ne olacak? fiyat olarak 50-100 farkla hiçbirşey olmaz. ama sen 2500 tl telefonu 1800e satarsan tabiki iyi satış yapabilirsin.

    bir de mesela eski modelllerin sıfır kutulusunu yurtdışından temin edersen iyi satış yapabilirsin. mesela ben samsung galaxy tarzı androidli, dokunmatik, büyük telefonları sevmiyorum. şuan kullandığım telefon Huaweinin 2010 yılında çıkarttığı kaydıraklı, tuşlu telefon ayrıca eski modelleri özleyenlerde var. piyasada bu tür telefon kalmadığı(çin malı ürünler hariç) için buda iyi satış yapabilir.

    benim düşüncelerim budur.
  • 07-08-2016, 18:51:39
    #25
    Ipone 6s plus 64gb bende 2700 tl olsa mesela.
  • 07-08-2016, 21:24:04
    #26


    ironi
  • 07-08-2016, 21:27:53
    #27
    2.Ertan vakası olmaması adına eğer bu işi yapacaksanız ödeme yöntemini iyi düşünmeniz gerekiyor.Zira Ertan'ın profili kadar güvenilir profil çok azdı forumda,iyi düşünün..