Fiyatlar gayet makul. Daha evvel de belirttiğim gibi telefonlardan yana hiçbir kaygım yok. Sadece daha evvel burdan bir dolandırıcılık olayı olmuş ödeme konusunda nasıl bir yol izlemeliyim o kısmını düşünüyorum suan.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:08:25 -->-> Daha önceki mesaj 12:13:23 --

Arkadaşlar ödeme konusunda nasıl bir yol önerirsiniz hem benim hem karşımdaki insanın mağdur olmaması açısından.