R10 da telefon satılır mı?
60
●3.416
- 06-08-2016, 20:36:10Satış yapılır ama böyle toptan sıkıntı çıkarır. Bir arkadaşın baya sağlam konusu vardı, yönetim fatura kesmediği için sildi konusunu. Onun için sırf burayı kaynak görerek yüklü miktarda ürün getirmemenizi tavsiye ederim. Gerçi cep telefonu her türlü piyasada satılır ama yinede bilgi vereyim dedim.
- 06-08-2016, 20:40:59Ertan olayı derken hocam?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:40:59 -->-> Daha önceki mesaj 20:39:03 --
Satış olursa tabiki vergi levhası çıkarır vergi veririm daha evvel de vergi veriyordu ajans işi yaparken işler kötüye gidince kapattık. Şuan fikir alışverişi yapıyorum. İlginize teşekkür ederim. İlk etapta toplu getirmem imkansız zaten vergi vermeden toplu getirmem siparis üzeri ilk etapta getiririm.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-08-2016, 22:17:13Fatura var yurtdışından faturali gelecek ürünler zaten sıkıntısız olacağı için sorun çıkmaz garantili ürünler. Model her model mevcut. Şuan sadece fikir alışverişi yapıyorum. Satış konusu açmadım. İstediğiniz model varsa özelden fiyat öğrenebilirsiniz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:37 -->-> Daha önceki mesaj 21:00:21 --
Fiyatlar uygun olacak hocam bizde yanlış is olmaz replika sakat cin mali kore malı dandik ürün satmaya ağız.Proscape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:17:13 -->-> Daha önceki mesaj 21:01:37 --
Uygun fiyat olacak tabikide. Telefonlarda on numara orjinal sadece pazarlama kısmı önemli. - 07-08-2016, 10:43:46Büyük ihtimal ertan meselesinden sonra önce ürün sonra ödeme diyenler olacaktır mutlaka. Fiyatlar cazip olursa bence sahibinden yada gg den satabilirsiniz. Aksi halde insan güvenemiyor kimseye artık.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 07-08-2016, 10:55:01Ertan meselesi tam olarak nedir kimdir bilemiyorum forumda nasıl bir satis veya dolandırıcılık yaptı tam olarak bilemiyorum. Benim getireceğim telefon uygun fiyatlı olacak kesinlikle replika veya cin kore malı olmayacak. Kayıtlı ve garantili olacak. Faturası yurtdışında kesilmiş halde gelecek. Zaten ilk kendime getireceğim detaylı konuyu o şekil açacağım. Ödeme konusunda gerekirse sözleşme yapar yarısı peşin yarısı üründen sonra tarzı yapabilirim ilk etapta daha sonra e-ticaret sitesi açar sanal pos kapida odeme v.s ödeme yöntemleri geliştiririm. İlk olarak kendime referans sağlayıp o şekil satışa başlamayı düşünüyorum. Cihazlar temiz sıfır ambalajinda fakat istettim geldi üründe herhangibir sorun sıkıntı yok ama alacak kişi vazgeçtim derse o zaman ben zarar ederim. Bu konu düşündürüyor beni ilk etapta toplu getirmeyi düşünmüyorum. Sipariş üzeri getirmeyi düşünüyorum.