Ertan meselesi tam olarak nedir kimdir bilemiyorum forumda nasıl bir satis veya dolandırıcılık yaptı tam olarak bilemiyorum. Benim getireceğim telefon uygun fiyatlı olacak kesinlikle replika veya cin kore malı olmayacak. Kayıtlı ve garantili olacak. Faturası yurtdışında kesilmiş halde gelecek. Zaten ilk kendime getireceğim detaylı konuyu o şekil açacağım. Ödeme konusunda gerekirse sözleşme yapar yarısı peşin yarısı üründen sonra tarzı yapabilirim ilk etapta daha sonra e-ticaret sitesi açar sanal pos kapida odeme v.s ödeme yöntemleri geliştiririm. İlk olarak kendime referans sağlayıp o şekil satışa başlamayı düşünüyorum. Cihazlar temiz sıfır ambalajinda fakat istettim geldi üründe herhangibir sorun sıkıntı yok ama alacak kişi vazgeçtim derse o zaman ben zarar ederim. Bu konu düşündürüyor beni ilk etapta toplu getirmeyi düşünmüyorum. Sipariş üzeri getirmeyi düşünüyorum.