Ertan olayı derken hocam?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:40:59 -->-> Daha önceki mesaj 20:39:03 --
Satış yapılır ama böyle toptan sıkıntı çıkarır. Bir arkadaşın baya sağlam konusu vardı, yönetim fatura kesmediği için sildi konusunu. Onun için sırf burayı kaynak görerek yüklü miktarda ürün getirmemenizi tavsiye ederim. Gerçi cep telefonu her türlü piyasada satılır ama yinede bilgi vereyim dedim.
Satış olursa tabiki vergi levhası çıkarır vergi veririm daha evvel de vergi veriyordu ajans işi yaparken işler kötüye gidince kapattık. Şuan fikir alışverişi yapıyorum. İlginize teşekkür ederim. İlk etapta toplu getirmem imkansız zaten vergi vermeden toplu getirmem siparis üzeri ilk etapta getiririm.