• 08-08-2016, 00:58:16
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan için elimde ürün yok. Ürünü istettigim zaman ısminize istetiyorum faturası kesilip kaydı yapılıyor ve ürün geliyor. Ha var ise telefoncu tanıdığınız ben size bu fiyattan vereyim siz satın. Hatta ilk referans siz olun alın bakın inceleyin aklınıza yararsa bana ilk referansta siz olun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 08-08-2016 mesaj 00:01:50 -->-> Daha önceki 07-08-2016 mesaj 23:56:22 --

    Ben kendi karımı az bırakıyorum bu yüzden *********** sahtekar olduğum anlamına gelmez fiyatlarim gayet makul.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:28:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:50 --

    Karar verdim satış konusu açınca ilk referansim olacak kişiye çok daha uygun bir fiyata satacağım reklamın iyisi kötüsü olmaz. Konuyu takipte kalın konuyu açınca yapacağım ilk birkaç kişiye özel olacak indirimlerden faydalanın.
    bu dedikleriniz için italatçı şirket olması gerekmiyor mu? şirket harici yurtdışından telefon getirtemezsiniz gümrüğe takılır.
  • 08-08-2016, 01:06:05
    #47
    Yakup hocam telefonu temin edeceğim firma 80 000 dolar sadece o ithalat yetki belgesine vermiş. Hiçbir sorun sıkıntı yok eğer niyetin olursa satış konusu açtığımda alırsın telefonu incelersiniz eğer telefonda sıkıntı varsa veya dandikse o zaman kotuleyebilirsiniz. Allaha Şükür ben ne hırsız ne üç kagitciyim. İlk satacagim kisilere yapacağım özel indirimler dilerim sende konuyu açtığımda faydalanmasını hocam.
  • 08-08-2016, 18:54:29
    #48
    Arkadaşlar yorumlarınızı alalım.
  • 08-08-2016, 19:03:52
    #49
    Elden satış yapın. Profilinizde il olarak sakarya gözüküyor. Ya ortada bir yerde buluşun yada alıcıyı davet edin. istanbuldan sakaryaya otobüs gidiş geliş 40 lira tutsa telefonu alacak kişi yine karda olur. böylece güven kazanırsınız.
  • 08-08-2016, 19:25:00
    #50
    Her telefon için got gel yapmam mümkün değil. Sağlam bir satış yapacağım kanaatindeyim çünkü cihazlara güveniyorum. Zaten ilk satış yaptığımda arkadaşlar cihazlar hakkında bilgi verecekler ha öyle toplu satışta yapmayacağım atıyorum 3 kişiye istettim cihazları ellerine teslim edilmeyene kadar R10da yorum yapmayan kadar siparis almayacagim.
  • 08-08-2016, 19:55:13
    #51
    bir moderatörle anlaşıp -kar payını bölüşmek koşuluyla- ödeme havuzu sistemini moderatör ile gerçekleştirmek olmaz mı? fikir sadece...
  • 08-08-2016, 20:33:32
    #52
    Hocam kargoyu veririm kargo firmasına takip no veririm arkadaş parayi hesabima aktarır dekontu konu altına paylaşır. Cihazı eline ulaşır cihazını aldığına dair yorum atar. Bu şekil daha mantikli gibi görünüyor. Taki iyi bir satis potansiyeli yakalayıp e ticaret sitesi kurup kapıda ödeme imkanı posta ödeme imkanı sunasiya.
  • 09-08-2016, 01:09:28
    #53
    Üyeliği durduruldu
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kargoyu veririm kargo firmasına takip no veririm arkadaş parayi hesabima aktarır dekontu konu altına paylaşır. Cihazı eline ulaşır cihazını aldığına dair yorum atar. Bu şekil daha mantikli gibi görünüyor. Taki iyi bir satis potansiyeli yakalayıp e ticaret sitesi kurup kapıda ödeme imkanı posta ödeme imkanı sunasiya.
    Hocam yanlis anlamayin, ne sizi taniyorum nede bu telefon piyasadindan anliyorum. Ama konusma tarziniza baktigimda ilk dusundugum sey " Bu adam ilk musterisini dolandirir, kaybolur gider. " Yani ticaret yapicaksaniz boyle bir agizla konusmamalisin.
  • 09-08-2016, 11:13:05
    #54
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlis anlamayin, ne sizi taniyorum nede bu telefon piyasadindan anliyorum. Ama konusma tarziniza baktigimda ilk dusundugum sey " Bu adam ilk musterisini dolandirir, kaybolur gider. " Yani ticaret yapicaksaniz boyle bir agizla konusmamalisin.
    Yanlış anlamayın diyorsunuz ama sanki üç kağıtçı olabilirmisim gibi bir izlenim veriyorsunuz. Ben ne üç kağıtçı ne dolandiriciyim daha evvel telefon satan bu zat birçok kişinin parasını gasp etmiş. Insanlara güven sağlamak için ne yapabilirim diye konuyu açtım. Detaylı satış konusu bu gün yarın açacağım o zaman nasipse satış yapınca 3 kurusa tenezzül etmeyecek biri oldugumu göreceksiniz lütfen konuyu takipte kalin.