• 07-08-2016, 22:42:35
    #28
    bakisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    ironi
    Telefonların ithal edilip edilmediği ımaili v.s si zaten sorgulanabilir *********** değilim. Ha yok sahte telefon satacak olsam replika veya kore cin mali çok daha ucuza satardim. İthalatçı firmadan alıp kayıt v.s tüm işlemleri yapılmış şekilde elinize ulastiracagim. Evliyim nasipse 1 ay sonra çocuğum olacak harama tenezzül etmem.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:57 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:56 --

    bakisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    ironi
    adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.Ertan vakası olmaması adına eğer bu işi yapacaksanız ödeme yöntemini iyi düşünmeniz gerekiyor.Zira Ertan'ın profili kadar güvenilir profil çok azdı forumda,iyi düşünün..
    Hocam ödeme yöntemi olarak öneriniz nedir telefonların sıkıntısız olacağına adım gbi eminim ödeme yöntemi karşıdaki insanlara güven verecek birsey olmalı ama nasıl.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:42:35 -->-> Daha önceki mesaj 21:42:57 --

    Ödeme olayını halledersem direk satışa başlayacağım. Ödeme olayını nasıl çözeceğiz r10'da keşke ödeme havuzu olsaydı.
  • 07-08-2016, 22:51:37
    #29
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonların ithal edilip edilmediği ımaili v.s si zaten sorgulanabilir *********** değilim. Ha yok sahte telefon satacak olsam replika veya kore cin mali çok daha ucuza satardim. İthalatçı firmadan alıp kayıt v.s tüm işlemleri yapılmış şekilde elinize ulastiracagim. Evliyim nasipse 1 ay sonra çocuğum olacak harama tenezzül etmem.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:57 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:56 --





    Hocam ödeme yöntemi olarak öneriniz nedir telefonların sıkıntısız olacağına adım gbi eminim ödeme yöntemi karşıdaki insanlara güven verecek birsey olmalı ama nasıl.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:42:35 -->-> Daha önceki mesaj 21:42:57 --

    Ödeme olayını halledersem direk satışa başlayacağım. Ödeme olayını nasıl çözeceğiz r10'da keşke ödeme havuzu olsaydı.

    Tek yol sanalpazar görünüyordu ancak onlarda iflas etmiş durumda gibi,havuz sistemi şart bu iş için..
  • 07-08-2016, 22:54:52
    #30
    Acaba alacak arkadaşlarla sözleşme yapsak ne olur?
  • 07-08-2016, 23:01:26
    #31
    Vallahi ben Ertan'dan sonra mağdur insanları gördüğümden bu vakit R10'dan telefon alacaksam ilk önce telefon, sonra ödeme şeklinde çalışırım.
  • 07-08-2016, 23:14:13
    #32
    Sanırım bu ertan epey insanı mağdur etmiş. Konusunu okudum arkadaşlar hakkında dava açmış zaten. Dilerim en ağır cezayı alır. Şimdi ben kargo şirketleriyle anlaşmam yok telefon işine yeni gireceğim kapıda ödeme mümkün görünmüyor ne yapacağımı bende şaşırdım sipariş üzeri getireceğim ürün kendi cebimde getirsem ürünü alınca ödeme yapsınlar desem o zamanda ben mağdur olurum. Ne yapacam şaşırdım.
  • 07-08-2016, 23:16:35
    #33
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bu ertan epey insanı mağdur etmiş. Konusunu okudum arkadaşlar hakkında dava açmış zaten. Dilerim en ağır cezayı alır. Şimdi ben kargo şirketleriyle anlaşmam yok telefon işine yeni gireceğim kapıda ödeme mümkün görünmüyor ne yapacağımı bende şaşırdım sipariş üzeri getireceğim ürün kendi cebimde getirsem ürünü alınca ödeme yapsınlar desem o zamanda ben mağdur olurum. Ne yapacam şaşırdım.
    Ertan olayının mağdurlarından biri de benim.Hocam bir kere dili yanınca insanın kolay kolay önce ödeme sonra cihaz şeklinde yanaşmaz bu tür alışverişe.
  • 07-08-2016, 23:20:42
    #34
    Kapıda ödemeli kargo ile gönderimleri yapın?
  • 07-08-2016, 23:25:31
    #35
    Kendi cebimden alacak bütçeye sahip değilim ama denklestirirsem kendi cebimden alırım kargoya alan arkadaş aynı gün içerisinde parami hesabima geçer buda guvenilirligimin ispatı olabilir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:25:31 -->-> Daha önceki mesaj 23:22:06 --

    Simplix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapıda ödemeli kargo ile gönderimleri yapın?
    Hocam kapıda ödeme için sözleşme gerekiyor. Vergi levhası v.s istiyorlar ben şirketi kapattım kaç ay evvel. İyi bir potansiyel yakalayıp resmi olarak bu işi yapmayı düşünüyorum ilk etapta zaten ithalatçı firma adınıza fatura kesiyor.Benim burada fatura kesmeme gerek yok. İşlerim iyi olursa kazanmaya başlarsa elbette vergi vermek için sirket kurarım.
  • 07-08-2016, 23:27:58
    #36
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi cebimden alacak bütçeye sahip değilim ama denklestirirsem kendi cebimden alırım kargoya alan arkadaş aynı gün içerisinde parami hesabima geçer buda guvenilirligimin ispatı olabilir.
    O da olmaz zannımca hocam,neden diye soracak olursanız (yanlış anlamayın sadece insanların düşünceleri açısından söylüyorum,sözüm meclisten dışarı) sahte bir kargo çıkışı da yapılabilir,telefon yerine başka bir şey gönderilmesi gibi,piyasada çok bu olay biliyorsunuz..