Sanırım bu ertan epey insanı mağdur etmiş. Konusunu okudum arkadaşlar hakkında dava açmış zaten. Dilerim en ağır cezayı alır. Şimdi ben kargo şirketleriyle anlaşmam yok telefon işine yeni gireceğim kapıda ödeme mümkün görünmüyor ne yapacağımı bende şaşırdım sipariş üzeri getireceğim ürün kendi cebimde getirsem ürünü alınca ödeme yapsınlar desem o zamanda ben mağdur olurum. Ne yapacam şaşırdım.
Ertan olayının mağdurlarından biri de benim.Hocam bir kere dili yanınca insanın kolay kolay önce ödeme sonra cihaz şeklinde yanaşmaz bu tür alışverişe.