frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonların ithal edilip edilmediği ımaili v.s si zaten sorgulanabilir *********** değilim. Ha yok sahte telefon satacak olsam replika veya kore cin mali çok daha ucuza satardim. İthalatçı firmadan alıp kayıt v.s tüm işlemleri yapılmış şekilde elinize ulastiracagim. Evliyim nasipse 1 ay sonra çocuğum olacak harama tenezzül etmem.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:57 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:56 --





Hocam ödeme yöntemi olarak öneriniz nedir telefonların sıkıntısız olacağına adım gbi eminim ödeme yöntemi karşıdaki insanlara güven verecek birsey olmalı ama nasıl.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:42:35 -->-> Daha önceki mesaj 21:42:57 --

Ödeme olayını halledersem direk satışa başlayacağım. Ödeme olayını nasıl çözeceğiz r10'da keşke ödeme havuzu olsaydı.

Tek yol sanalpazar görünüyordu ancak onlarda iflas etmiş durumda gibi,havuz sistemi şart bu iş için..