frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamayın diyorsunuz ama sanki üç kağıtçı olabilirmisim gibi bir izlenim veriyorsunuz. Ben ne üç kağıtçı ne dolandiriciyim daha evvel telefon satan bu zat birçok kişinin parasını gasp etmiş. Insanlara güven sağlamak için ne yapabilirim diye konuyu açtım. Detaylı satış konusu bu gün yarın açacağım o zaman nasipse satış yapınca 3 kurusa tenezzül etmeyecek biri oldugumu göreceksiniz lütfen konuyu takipte kalin.
frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ertan olayı derken hocam?....
...
Önce Ertan olayını tekrar okuyun.

Ertan önce güven sağladı. Sizin mesajlarınızdan daha fazla güven verdi.

O olaydan sonra herkes ders çıkardı. Siz de ders çıkartın, satışınızı müşteriye teslimden sonra tamamlayın.

Faturasız, garantisiz, dükkan adressiz, önceden ödemeli sistem asla ve asla olmaz, olmamalı.