Bu olayın dersi mersi yok,satıcılarda olduğu gibi,r10 da da sahtekar 100 lerce üye var.güven kendiliğinden oluşacak bir durum da değildir,zamanla neyin ne olduğunu sizde ,müşterilerinizde görür zaten..böyle önceden alırmısınız diyince bir sürü insan evet alırız der ürünler geldiğindede bu alırız dıyenlerden 1 tanede bulamayabilirsin..bu sürekli yaşadığımız bir durum siz kendi hesabınıza göre 2 ise 2. 3 ise 3 tane getirip satın hem referansınız olur hemde duruma bakmış olursunuz..
Abi şimdi söyle toplu getirmiyorum siparis üzeri getireceğim toplu getirmem imkansız çünkü sahte is yapmıyoruz adınıza faturasını kesip gumrukten kaydını yapıp öyle yolluyorlar yani öyle toplu alma şansım yok çünkü fatura kesilmesin gumrukten gelme imkanı yok. Güven konusuna gelince alnımız ak başımız dik inşallah allahın izniyle güven sıkıntısı yaşamayacak veya kaygıya yer kalmayacak şekilde satış yapacağım.