Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
madem çok ucuza(4 binlik cihazı 2700e satıyorsunuz) cihaz tedarik edebiliyorsunuz neden forumda satmak yerine telefonculara satmıyorsunuz? bu kadar ucuz ürünü tüm telefoncular alır. kargoyla, para almayla uğraşmaktansa tek seferde elinizdeki tüm ürünleri satabilirsiniz.