Simplix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu profille, arkadaşların dediği gibi kimse ön ödeme yapmaz. Şahsen ben cihaz alacak olsam 3-5 pahalı olsun ama sağlam olsun derim. Ertan olayı yaşandığında üye değildim ama şikayet konusunu okudum. İnsanlar güvenmemekte haklı. Ama dediğim şekilde yaparsanız ve piyasa fiyatının altında olursa herkes sizden alır.
Ipone 6s plus 64gb bende 2700 tl olduğunu var sayarşak sence piyasanın epey altı değil mi? Sadece suan ödeme konusunu netlestiremiyoruz ben cihaz ve uygun fiyat garantisi veriyorum. Satış konusunu açtığımda zaten ilk satış gerçekleşirse devamı gelecektir çünkü kendi kişiliğime temin edeceğim cihazın kalitesine ve fiyatına güveniyorum.