UfuX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gürcistan'dan araç almak?
22
●1.523
- 02-05-2016, 17:49:35Yurtdışında dayım var. Kanun sadece kendisi ve birinci derece akrabası diyor. Ben kullanırsam ve çevirmede yakalanırsam yaptırımı nedir bu konuda bilgin var mı? 300-500 ceza ile yırtıyorsam bende getirmeyi düşünüyorum almanyadan.VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2016, 17:51:45işte bağlanan araçlar bu yüzden bağlanır. Cezası var ama gidip cezasını ödeyip ruhsat sahini aracı alabilir.kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2016, 17:57:50Dayının git gel bin tl uçak parası var. O cepte. Cezasıda bin filansa mantıklı yani kullanılır. 2 yılda 20 çevirmeye girsem gene aradaki fark kapanmıyor. Bu nasıl bir vergidir anlam veremiyorum.VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ara yeni c coupe almak istiyorum. 106bin araç fiyatı. 182bin vergiler dahil. Bunlarla uğraşılacak bir rakam var arada. - 02-05-2016, 18:09:44Çok güzel bir bakış açısıyla yaklaştın olaya. 2 yılda 20 kere yakalanman nerdeyse ayda 1 defa demektir. Çok fazla fazla söylediğin halde bile hesap ortada. Burada ki arkadaşlar daha araç almadan bağlanır mı hesabı yapmaya başlamışlar bile.kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2016, 18:22:092 yılda 20 çevirmeye girersem zaten araba kullanmam başıma gelecek iş var diyeVEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gider bir hamama yıkanırım
Şu bağlandıktan sonraki cezayı öğrenip almayı düşünüyorum ben ciddi ciddi. Öğrendiğimde buraya da yazarım.
- 02-05-2016, 19:12:40Hocam araştırıyorum, vatandaşlık kolaymış herhalde ama bakalım. Gürcistan'daki galerici adamlar bu yerleşim olaylarını BİR ŞEKİLDE halledip veriyorlar değil mi? Mevzu bu mu? .)VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü 185 gün kalma imkanım yok yurt dışında.
Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. R10+ - 02-05-2016, 22:20:16Üyeliği durdurulduwalla ben rizede ikamet ediyorum hocam 6 ay öncesi gürcü plakasından geçilmiyordu şimdi nerdeyse yok gürcü arabası 2 yıl kullanabiliyon arabayı arabada senin üzerine kayıtlı oluyor 2 yıldan sonra gürcistana giriş yapman lazım ister sat ister bin yani
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:20:16 -->-> Daha önceki mesaj 22:06:34 --
buyur burdan yak
:d
https://autopapa.ge/tr/bmw/x6/469272...76789&offset=8
Gider bir hamama yıkanırım
:d