• 02-05-2016, 17:41:08
    #10
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umut fakirin ekmeği .))
    Hocam evet, yurt dışında 185 gün kaldıysan problem yok, getirebiliyorsun ve kullanabiliyorsun zaten.

    Asıl sorun Facebook'ta Gürcistan araç satış sayfaları var ve aracın ruhsatını adımıza yaptıklarını + arabayı gümrükten geçirdiklerini söylüyorlar.

    Ama sorun burada kullanıp, kullanamamak ; kurallara göre ve savcının açıklamasına göre kullanamıyorsun, bağlıyorlar.

    Kullananlar var, onlar kaçak mı kullanıyor? Yol mu var? .)
    Çevirme vs olduğunda sistemden baktırırsın oturma iznini arayıp öğreniyorlar sorun olmuyor.
  • 02-05-2016, 17:49:35
    #11
    VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevirme vs olduğunda sistemden baktırırsın oturma iznini arayıp öğreniyorlar sorun olmuyor.
    Yurtdışında dayım var. Kanun sadece kendisi ve birinci derece akrabası diyor. Ben kullanırsam ve çevirmede yakalanırsam yaptırımı nedir bu konuda bilgin var mı? 300-500 ceza ile yırtıyorsam bende getirmeyi düşünüyorum almanyadan.
  • 02-05-2016, 17:51:45
    #12
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışında dayım var. Kanun sadece kendisi ve birinci derece akrabası diyor. Ben kullanırsam ve çevirmede yakalanırsam yaptırımı nedir bu konuda bilgin var mı? 300-500 ceza ile yırtıyorsam bende getirmeyi düşünüyorum almanyadan.
    işte bağlanan araçlar bu yüzden bağlanır. Cezası var ama gidip cezasını ödeyip ruhsat sahini aracı alabilir.
  • 02-05-2016, 17:57:50
    #13
    VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bağlanan araçlar bu yüzden bağlanır. Cezası var ama gidip cezasını ödeyip ruhsat sahini aracı alabilir.
    Dayının git gel bin tl uçak parası var. O cepte. Cezasıda bin filansa mantıklı yani kullanılır. 2 yılda 20 çevirmeye girsem gene aradaki fark kapanmıyor. Bu nasıl bir vergidir anlam veremiyorum.

    Bu ara yeni c coupe almak istiyorum. 106bin araç fiyatı. 182bin vergiler dahil. Bunlarla uğraşılacak bir rakam var arada.
  • 02-05-2016, 18:09:44
    #14
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dayının git gel bin tl uçak parası var. O cepte. Cezasıda bin filansa mantıklı yani kullanılır. 2 yılda 20 çevirmeye girsem gene aradaki fark kapanmıyor. Bu nasıl bir vergidir anlam veremiyorum.

    Bu ara yeni c coupe almak istiyorum. 106bin araç fiyatı. 182bin vergiler dahil. Bunlarla uğraşılacak bir rakam var arada.
    Çok güzel bir bakış açısıyla yaklaştın olaya. 2 yılda 20 kere yakalanman nerdeyse ayda 1 defa demektir. Çok fazla fazla söylediğin halde bile hesap ortada. Burada ki arkadaşlar daha araç almadan bağlanır mı hesabı yapmaya başlamışlar bile.
  • 02-05-2016, 18:22:09
    #15
    VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bir bakış açısıyla yaklaştın olaya. 2 yılda 20 kere yakalanman nerdeyse ayda 1 defa demektir. Çok fazla fazla söylediğin halde bile hesap ortada. Burada ki arkadaşlar daha araç almadan bağlanır mı hesabı yapmaya başlamışlar bile.
    2 yılda 20 çevirmeye girersem zaten araba kullanmam başıma gelecek iş var diye Gider bir hamama yıkanırım Şu bağlandıktan sonraki cezayı öğrenip almayı düşünüyorum ben ciddi ciddi. Öğrendiğimde buraya da yazarım.
  • 02-05-2016, 19:12:40
    #16
    VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevirme vs olduğunda sistemden baktırırsın oturma iznini arayıp öğreniyorlar sorun olmuyor.
    Hocam araştırıyorum, vatandaşlık kolaymış herhalde ama bakalım. Gürcistan'daki galerici adamlar bu yerleşim olaylarını BİR ŞEKİLDE halledip veriyorlar değil mi? Mevzu bu mu? .)

    Çünkü 185 gün kalma imkanım yok yurt dışında.
    Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. R10+
  • 02-05-2016, 19:29:06
    #17
    Batumdaki türk galeriler bu oturum izni işini 1000, 1500 $ a alıyorlar. E birde arabadan kar ediyorlar. Şuan turkiyede oldukça fazla GE plaka var.
  • 02-05-2016, 22:20:16
    #18
    Üyeliği durduruldu
    walla ben rizede ikamet ediyorum hocam 6 ay öncesi gürcü plakasından geçilmiyordu şimdi nerdeyse yok gürcü arabası 2 yıl kullanabiliyon arabayı arabada senin üzerine kayıtlı oluyor 2 yıldan sonra gürcistana giriş yapman lazım ister sat ister bin yani

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:20:16 -->-> Daha önceki mesaj 22:06:34 --

    buyur burdan yak :d

    https://autopapa.ge/tr/bmw/x6/469272...76789&offset=8