Çevirme vs olduğunda sistemden baktırırsın oturma iznini arayıp öğreniyorlar sorun olmuyor.
Yurtdışında dayım var. Kanun sadece kendisi ve birinci derece akrabası diyor. Ben kullanırsam ve çevirmede yakalanırsam yaptırımı nedir bu konuda bilgin var mı? 300-500 ceza ile yırtıyorsam bende getirmeyi düşünüyorum almanyadan.