walla ben rizede ikamet ediyorum hocam 6 ay öncesi gürcü plakasından geçilmiyordu şimdi nerdeyse yok gürcü arabası 2 yıl kullanabiliyon arabayı arabada senin üzerine kayıtlı oluyor 2 yıldan sonra gürcistana giriş yapman lazım ister sat ister bin yani
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:20:16 -->-> Daha önceki mesaj 22:06:34 --
buyur burdan yak

:d
https://autopapa.ge/tr/bmw/x6/469272...76789&offset=8