• 02-05-2016, 22:26:05
    #19
    Oturma izni almış olmak yeterli değil.Gümrük giriş çıkışlarınıza bakarak orada yaşamadığınız anlaşıldığı zaman aracınız güm.

    Kulaktan dolma bilgilere inanıp da paranızı çar çur etmeyin.
    10 liralık arabaya binin ama sizin olsun,uçanla kaçanla uğraşmayın.
  • 03-05-2016, 23:22:42
    #20
    gürcüden istanbul arası 1500KM. Bu km de %100 bir polis çevirmesine düşersin. Ve hiç bir problem olmaz ki bir sürü gürcü araç var piyasada ve kanuna kuralına uygun alırsan. Sen oraya git orada seni bir ağırlasınlar yardımcı olurlar autopapa istanbul da yer açmış orası ile görüş ben görüştüm al kullan 2 yıl sorun çıkmaz..
  • 04-05-2016, 02:02:55
    #21
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Arkadaşlar son zamanlarda epey reklamlarını görüyorum. Gürcistan'dan ucuz araçlar getirilip, 2 yıl kullanılabiliyor Türkiye'de sanırım, 2 yıldan sonra Gürcistan'a giriş yapıp plakayı değiştirdikten sonra yeniden 2 yıl hak kazanılıyor.

    Konu hakkında bilginiz var mı?
    Şimdiden teşekkürler.
    Yasal değil o iş. En doğru bilgi bu arkadaşım. Ben getirdim araç 2 ay bindim, sonra sınır dışı edildi. Teferruatı merak ediyorsan pm atarım. Kesinlikle yasal değil öyle bir hakkın yok emin ol.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:02:55 -->-> Daha önceki mesaj 01:56:51 --

    VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soru işareti olacak bir durum yok gidip oturma izni alıyorsunuz parayla aracı kendiniz çıkartıp biniyorsunuz. Ruhsat sizin üzerinize kasko ve sigorta Türkiye'de yaptırıyorsunuz.
    Oturum izni almak çok zor değil işlemleri halleden kişiler var.

    Fakat lüks araç almayacaksanız bir anlamı yok oradan araç almanın. Benim bir çok arkadaşım aldı ve kullanıyor aklında soru işareti olan arkadaşlarımda aldı ülkeye girdi ve polis durdurmadığı halde kendisi durdu işlemlerde sorun varmı diye öğrenmek için kontrol ettirdi sorun yok.

    Haberlerde gördüğünüz herşeye inanmayın. Bu işlemler tamamen yasaldır kılıfına uydurursanız sorun yaşamazsınız. Milyonlarca insan yurtdışından araçlarıyla geliyorlar hangisinin aracının bağlandığını gördünüz? Bu olayında bir farkı yok oturma izniniz olursa kimse karışamaz.

    Benim aracım bağlandı 1 ay önce. 4500 TL ceza ödedim ve sınır dışına çıkarmam için 9 gün süre verildi. 10 Gün bağlı kaldıktan sonra.

    Bende trafik polisinin yanında durup özellikle soruyordum sıkıntı var mı diye. Fakat işler değişti.
  • 04-05-2016, 02:04:48
    #22
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gürcüden istanbul arası 1500KM. Bu km de %100 bir polis çevirmesine düşersin. Ve hiç bir problem olmaz ki bir sürü gürcü araç var piyasada ve kanuna kuralına uygun alırsan. Sen oraya git orada seni bir ağırlasınlar yardımcı olurlar autopapa istanbul da yer açmış orası ile görüş ben görüştüm al kullan 2 yıl sorun çıkmaz..
    Lütfen bilginiz olmadığı konularda varsayımlarla konuşup insanları yanıltmayın.
  • 04-05-2016, 20:26:40
    #23
    baris115 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Benim aracım bağlandı 1 ay önce. 4500 TL ceza ödedim ve sınır dışına çıkarmam için 9 gün süre verildi. 10 Gün bağlı kaldıktan sonra.

    Bende trafik polisinin yanında durup özellikle soruyordum sıkıntı var mı diye. Fakat işler değişti.
    Oturma iznin ve 185 gün ülkede girişin yapılmışmıydı?