baris115 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Benim aracım bağlandı 1 ay önce. 4500 TL ceza ödedim ve sınır dışına çıkarmam için 9 gün süre verildi. 10 Gün bağlı kaldıktan sonra.

Bende trafik polisinin yanında durup özellikle soruyordum sıkıntı var mı diye. Fakat işler değişti.
Oturma iznin ve 185 gün ülkede girişin yapılmışmıydı?