• 01-05-2016, 00:17:14
    #1
    Selam,

    Arkadaşlar son zamanlarda epey reklamlarını görüyorum. Gürcistan'dan ucuz araçlar getirilip, 2 yıl kullanılabiliyor Türkiye'de sanırım, 2 yıldan sonra Gürcistan'a giriş yapıp plakayı değiştirdikten sonra yeniden 2 yıl hak kazanılıyor.

    Konu hakkında bilginiz var mı?
    Şimdiden teşekkürler.
  • 01-05-2016, 00:41:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/gundemdeki-konula...ht=g%FCrcistan
  • 01-05-2016, 01:58:09
    #3
    Hep soru işareti .))
  • 01-05-2016, 14:58:10
    #4
    Yeniden selamlar,

    Yok mu tecrübe edinen bu konuda arkadaşlar?
  • 01-05-2016, 21:30:35
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bu kadar maceraya bence hiç gerek yok ama siz bilirsiniz tabiki.
  • 02-05-2016, 16:57:33
    #6
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Arkadaşlar son zamanlarda epey reklamlarını görüyorum. Gürcistan'dan ucuz araçlar getirilip, 2 yıl kullanılabiliyor Türkiye'de sanırım, 2 yıldan sonra Gürcistan'a giriş yapıp plakayı değiştirdikten sonra yeniden 2 yıl hak kazanılıyor.

    Konu hakkında bilginiz var mı?
    Şimdiden teşekkürler.
    Edit
  • 02-05-2016, 17:09:07
    #7
    Misafir
    Çok iyi araştır senin dediğin gibi değil, eskiden dediğin gibiydi
    • UfuX
    UfuX bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-05-2016, 17:12:34
    #8
    Soru işareti olacak bir durum yok gidip oturma izni alıyorsunuz parayla aracı kendiniz çıkartıp biniyorsunuz. Ruhsat sizin üzerinize kasko ve sigorta Türkiye'de yaptırıyorsunuz.
    Oturum izni almak çok zor değil işlemleri halleden kişiler var.

    Fakat lüks araç almayacaksanız bir anlamı yok oradan araç almanın. Benim bir çok arkadaşım aldı ve kullanıyor aklında soru işareti olan arkadaşlarımda aldı ülkeye girdi ve polis durdurmadığı halde kendisi durdu işlemlerde sorun varmı diye öğrenmek için kontrol ettirdi sorun yok.

    Haberlerde gördüğünüz herşeye inanmayın. Bu işlemler tamamen yasaldır kılıfına uydurursanız sorun yaşamazsınız. Milyonlarca insan yurtdışından araçlarıyla geliyorlar hangisinin aracının bağlandığını gördünüz? Bu olayında bir farkı yok oturma izniniz olursa kimse karışamaz.
  • 02-05-2016, 17:32:57
    #9
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kadar maceraya bence hiç gerek yok ama siz bilirsiniz tabiki.
    Umut fakirin ekmeği .))

    bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi araştır senin dediğin gibi değil, eskiden dediğin gibiydi
    Araştırıyorum hocam bakalım.

    VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soru işareti olacak bir durum yok gidip oturma izni alıyorsunuz parayla aracı kendiniz çıkartıp biniyorsunuz. Ruhsat sizin üzerinize kasko ve sigorta Türkiye'de yaptırıyorsunuz.
    Oturum izni almak çok zor değil işlemleri halleden kişiler var.

    Fakat lüks araç almayacaksanız bir anlamı yok oradan araç almanın. Benim bir çok arkadaşım aldı ve kullanıyor aklında soru işareti olan arkadaşlarımda aldı ülkeye girdi ve polis durdurmadığı halde kendisi durdu işlemlerde sorun varmı diye öğrenmek için kontrol ettirdi sorun yok.

    Haberlerde gördüğünüz herşeye inanmayın. Bu işlemler tamamen yasaldır kılıfına uydurursanız sorun yaşamazsınız. Milyonlarca insan yurtdışından araçlarıyla geliyorlar hangisinin aracının bağlandığını gördünüz? Bu olayında bir farkı yok oturma izniniz olursa kimse karışamaz.
    Hocam evet, yurt dışında 185 gün kaldıysan problem yok, getirebiliyorsun ve kullanabiliyorsun zaten.

    Asıl sorun Facebook'ta Gürcistan araç satış sayfaları var ve aracın ruhsatını adımıza yaptıklarını + arabayı gümrükten geçirdiklerini söylüyorlar.

    Ama sorun burada kullanıp, kullanamamak ; kurallara göre ve savcının açıklamasına göre kullanamıyorsun, bağlıyorlar.

    Kullananlar var, onlar kaçak mı kullanıyor? Yol mu var? .)