UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam,

Arkadaşlar son zamanlarda epey reklamlarını görüyorum. Gürcistan'dan ucuz araçlar getirilip, 2 yıl kullanılabiliyor Türkiye'de sanırım, 2 yıldan sonra Gürcistan'a giriş yapıp plakayı değiştirdikten sonra yeniden 2 yıl hak kazanılıyor.

Konu hakkında bilginiz var mı?
Şimdiden teşekkürler.
Edit