Oturma izni almış olmak yeterli değil.Gümrük giriş çıkışlarınıza bakarak orada yaşamadığınız anlaşıldığı zaman aracınız güm.

Kulaktan dolma bilgilere inanıp da paranızı çar çur etmeyin.
10 liralık arabaya binin ama sizin olsun,uçanla kaçanla uğraşmayın.