VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevirme vs olduğunda sistemden baktırırsın oturma iznini arayıp öğreniyorlar sorun olmuyor.
Hocam araştırıyorum, vatandaşlık kolaymış herhalde ama bakalım. Gürcistan'daki galerici adamlar bu yerleşim olaylarını BİR ŞEKİLDE halledip veriyorlar değil mi? Mevzu bu mu? .)

Çünkü 185 gün kalma imkanım yok yurt dışında.
Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. R10+