VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel bir bakış açısıyla yaklaştın olaya. 2 yılda 20 kere yakalanman nerdeyse ayda 1 defa demektir. Çok fazla fazla söylediğin halde bile hesap ortada. Burada ki arkadaşlar daha araç almadan bağlanır mı hesabı yapmaya başlamışlar bile.
2 yılda 20 çevirmeye girersem zaten araba kullanmam başıma gelecek iş var diye Gider bir hamama yıkanırım Şu bağlandıktan sonraki cezayı öğrenip almayı düşünüyorum ben ciddi ciddi. Öğrendiğimde buraya da yazarım.