Umut fakirin ekmeği .))
Hocam evet, yurt dışında 185 gün kaldıysan problem yok, getirebiliyorsun ve kullanabiliyorsun zaten.
Asıl sorun Facebook'ta Gürcistan araç satış sayfaları var ve aracın ruhsatını adımıza yaptıklarını + arabayı gümrükten geçirdiklerini söylüyorlar.
Ama sorun burada kullanıp, kullanamamak ; kurallara göre ve savcının açıklamasına göre kullanamıyorsun, bağlıyorlar.
Kullananlar var, onlar kaçak mı kullanıyor? Yol mu var? .)
Çevirme vs olduğunda sistemden baktırırsın oturma iznini arayıp öğreniyorlar sorun olmuyor.