UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umut fakirin ekmeği .))
Hocam evet, yurt dışında 185 gün kaldıysan problem yok, getirebiliyorsun ve kullanabiliyorsun zaten.

Asıl sorun Facebook'ta Gürcistan araç satış sayfaları var ve aracın ruhsatını adımıza yaptıklarını + arabayı gümrükten geçirdiklerini söylüyorlar.

Ama sorun burada kullanıp, kullanamamak ; kurallara göre ve savcının açıklamasına göre kullanamıyorsun, bağlıyorlar.

Kullananlar var, onlar kaçak mı kullanıyor? Yol mu var? .)
Çevirme vs olduğunda sistemden baktırırsın oturma iznini arayıp öğreniyorlar sorun olmuyor.