kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışında dayım var. Kanun sadece kendisi ve birinci derece akrabası diyor. Ben kullanırsam ve çevirmede yakalanırsam yaptırımı nedir bu konuda bilgin var mı? 300-500 ceza ile yırtıyorsam bende getirmeyi düşünüyorum almanyadan.
işte bağlanan araçlar bu yüzden bağlanır. Cezası var ama gidip cezasını ödeyip ruhsat sahini aracı alabilir.