VEGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte bağlanan araçlar bu yüzden bağlanır. Cezası var ama gidip cezasını ödeyip ruhsat sahini aracı alabilir.
Dayının git gel bin tl uçak parası var. O cepte. Cezasıda bin filansa mantıklı yani kullanılır. 2 yılda 20 çevirmeye girsem gene aradaki fark kapanmıyor. Bu nasıl bir vergidir anlam veremiyorum.

Bu ara yeni c coupe almak istiyorum. 106bin araç fiyatı. 182bin vergiler dahil. Bunlarla uğraşılacak bir rakam var arada.