KingMania adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kusura bakma dostum ince espiriyi yeni gördüm, biraz önceki postumu atilmamis sayalim. tskler
88
●3.736
arkadaşlar her site sahibi r10'a takılmak zorundamı ? hayır bir çok kişi web aleminde güzel paralar kazanıyor hatta bir kişiyle tanıştım serveri filan varmış dedim bu kadar çok şey biliyorsun R10'a giriyormusun
ismini duydum ama üye değilim dedi...
(...)