• 10-12-2008, 01:17:43
    #64
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    theblackout gece gece içimi karattın

    kusura bakma dostum ince espiriyi yeni gördüm, biraz önceki postumu atilmamis sayalim. tskler
  • 10-12-2008, 01:21:21
    #65
    sunucuoptimizasyon.com
    Konuyu baştan adam akıllı açsaydın o zaman ***** siteler kapatılsın sevmiyorum bıktım diye konu açıp sonra 10 kez postunu editleyip r10 da ***** sitelere ayrı kategori açılsına çevirdin olayı gece gece boşu boşuna tartışma çıkardın.
  • 10-12-2008, 01:22:01
    #66
    bence başlığın yanlış bıktım ***** sitelerden yerine öneri: ***** diye alt kategori çılsın deseydin daha mantıklı olurdu ve bu kadar tepki almazdın.

    2. si herhalde çok hızlı konu açtın - nedeni bilinmez - hem yanlış kategori hem hatalı yazı

    bende ***** işiyle uğraşan biriyim. Bende reklamlarda, site satışta, script satışta alt kategori açılmasının taraftarıyım. Çünkü daha derli toplu olur ve isteyen girer ilgilenir istemeyen girmez.

    ayrıca konu çok yanlış yerlere çekiliyor.Bence biraz empati kurup öyle klavyemize dokunalım.
  • 10-12-2008, 01:28:41
    #67
    by_burn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence başlığın yanlış bıktım ***** sitelerden yerine öneri: ***** diye alt kategori çılsın deseydin daha mantıklı olurdu ve bu kadar tepki almazdın.
    2. si herhalde çok hızlı konu açtın - nedeni bilinmez - hem yanlış kategori hem hatalı yazı
    bende ***** işiyle uğraşan biriyim. Bende reklamlarda, site satışta, script satışta alt kategori açılmasının taraftarıyım. Çünkü daha derli toplu olur ve isteyen girer ilgilenir istemeyen girmez.
    ayrıca konu çok yanlış yerlere çekiliyor.Bence biraz empati kurup öyle klavyemize dokunalım.
    yapici postundan dolayi sana cok tesekkür ederim! (gercekten)

    haklisin hizli actim ama yazdigim ve büyük harflerden anlasilacagi gibi; burada kaliteli site arayisindayim, zirt pirt 4/5 oraninda ***** site ortada dolasiyor. Ortaya provoke amacli actigimda dogru, biraz ilgi ceksin diye.

    Türkiyemin tabiriyle "böyle yapici commentlere canim kurban".
  • 10-12-2008, 01:30:58
    #68
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu baştan adam akıllı açsaydın o zaman ***** siteler kapatılsın sevmiyorum bıktım diye konu açıp sonra 10 kez postunu editleyip r10 da ***** sitelere ayrı kategori açılsına çevirdin olayı gece gece boşu boşuna tartışma çıkardın.
    Dünyadan aya, 1-2... konunun basligini okuyup buraya comment atma, konuyu carpitiyorsun. cocuk.

    10 sefer degil 1 sefer baslik icin editledim ve yazdigim textde yasaklansin degil alt category lere tasinsin lafi geciyor. cocuk
  • 10-12-2008, 01:32:26
    #69
    sunucuoptimizasyon.com
    TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyadan aya, 1-2... konunun basligini okuyup buraya comment atma, konuyu carpitiyorsun. cocuk.
    10 sefer degil 1 sefer baslik icin editledim ve yazdigim textde yasaklansin degil alt category lere tasinsin lafi geciyor. cocuk
    Sana yorum yapmaya gerek yok cidden psikolojik sorunların var dikkat et o çocuk sana birşey yapmasın
  • 10-12-2008, 01:33:58
    #70
    Üyeliği durduruldu
    ya bırak ya hayatında kaç adet ***** site gördünde bıkıyorsun
  • 10-12-2008, 01:35:56
    #71
    Davay davay 🌹
    Bazı arkadaşlar mesaja göre yorum yapmış arkadaşlar her site sahibi r10'a takılmak zorundamı ? hayır bir çok kişi web aleminde güzel paralar kazanıyor hatta bir kişiyle tanıştım serveri filan varmış dedim bu kadar çok şey biliyorsun R10'a giriyormusun ismini duydum ama üye değilim dedi...
    ***** sitelerin başka bir başlık açıp link satışı, link değişimi , site satışını orda yapmaları çok doğru olur...
    Ne kadar söylerseniz söyleyin ***** sitelerin engellenmesi çok zor.. Çünkü her taraf ***** site olmuş. Çünkü bu işte para var (...)
    Hani *****'un engellenmesi çok zor
  • 10-12-2008, 01:35:58
    #72
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana yorum yapmaya gerek yok cidden psikolojik sorunların var dikkat et o çocuk sana birşey yapmasın
    ***** la cok ugrasmissin arkadasim, bence biraz dünyaya dön. böyle sakat seyler kafana getirme. sakin ol senin siteleri kapatmaya yeltenmiyoruz, sadece bir kenara koyacazki ***** isteyenle istemeyen belli olsun. bunu ben yazmasam anlayamiyacagin kesinlesti