• 09-12-2008, 23:56:07
    #1
    Arkadaslar, heryer ***** sitesi doldu ya, birde bu ülkede yasak olan sey gercekten ilgi cekiyor galiba. ***** site satisini ayri bir alt foruma tasisak nasil olur?
    Her 5 baslikdan 4 ü ***** site diyor. Kurallari ihlal ettigim icin özür dilerim ama bu konuyu dile getirmek istedim.
    p.s: sinirden subject i bile yanlis yazmisim
  • 09-12-2008, 23:57:06
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    komiksin

    bıktıysan girme zorla mı sokuyorlar
  • 09-12-2008, 23:58:35
    #3
    ***** site kategorisinin açılmasını bende istiyorum ama sevmediğimden değil, daha derli toplu olur diye...
  • 09-12-2008, 23:59:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    başlığı düzeltseniz iyi olur...
  • 10-12-2008, 00:02:25
    #5
    Evet site satış konusunun altına ***** olarak alt kategori açılırsa daha iyi olur
  • 10-12-2008, 00:03:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    çok komiksin daha mesajın 15
  • 10-12-2008, 00:03:17
    #7
    Yaş: 18
    Mesajlar: 15

    15 tane mesajın var ve bıkıyorsun nezaman girdin neyaptın? Hem önce kendini bir foruma kabul ettir bakalım. Hemen sinirleniyorsun daha ne gördünki hem. 100 itraderlı 1000 repli sayılan sevilen webmasterlar bile böyle böyle yapsak güzel olmazmı diye başlık açarken senin üslubun oldumu şimdi.
  • 10-12-2008, 00:05:04
    #8
    Alıntı
    p.s: sinirden subject i bile yanlis yazmisim
    Sen o satırı yazarken hala konu açmamışsın. İstesen düzeltebilirdin.
    Çünkü altta değiştirilmiştir diye yazı yok biraz dikkat edilirse anlanabilir.
  • 10-12-2008, 00:07:21
    #9
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen o satırı yazarken hala konu açmamışsın. İstesen düzeltebilirdin.
    Çünkü altta değiştirilmiştir diye yazı yok biraz dikkat edilirse anlanabilir.
    Konu açıldıktan çok kısa süre sonra mesaj düzenlenince "Düzenlendi:Şu tarihte" yazısı çıkmıyor .

    Arkadaşın "görüşüne" katılıyorum . Daha derli toplu olur .