• 10-12-2008, 00:10:14
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komiksin
    bıktıysan girme zorla mı sokuyorlar
    doğru senin elinde istersen girmezsin
  • 10-12-2008, 00:10:40
    #11
    burada coluk cocuk cok belli oldu,konunu özüyle diil kabiyla ilgileniyorsunuz, ben hepinizin düsündügünden cok uzun zamandir bu islerin icindeyim, mesaj konusu aldatmasin kimseyi.
  • 10-12-2008, 00:12:45
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada coluk cocuk cok belli oldu,konunu özüyle diil kabiyla ilgileniyorsunuz, ben hepinizin düsündügünden cok uzun zamandir bu islerin icindeyim, mesaj konusu aldatmasin kimseyi.
    yaşın kaç ki senin uzun yıllardır bu işin içindeyim diyorsun
  • 10-12-2008, 00:16:09
    #13
    butür laf oyunlarina girmiyecem, zaten bu ***** site satan arkadaslar yazdiklari commentlerden belli oluyor, ben görüsümü sundum. radmin in dikkatine, destek veren veya vermeyen arkadaslar sahsi olmadan yazsinlar. Diger hertürlü comment belden asagi ve yakisiksizdir.
  • 10-12-2008, 00:16:11
    #14
    TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada coluk cocuk cok belli oldu,konunu özüyle diil kabiyla ilgileniyorsunuz, ben hepinizin düsündügünden cok uzun zamandir bu islerin icindeyim, mesaj konusu aldatmasin kimseyi.
    çoluk çocuk kim belli olmuşmuş
    onlarca konu var onla ilgili adam gibi başlık açsaydın bizde adam gibi cevap yazardık sana
    ilgili konulardan biri
    https://www.r10.net/forumda/273661-si...-ayrilsin.html

    oku biraz üslup öğren benimde o konuda mesajım var desteklemişim
  • 10-12-2008, 00:16:12
    #15
    çoğu yabancı forumlarda alt kategorilerde ***** site satışı yapılıyor
  • 10-12-2008, 00:18:09
    #16
    Bir kişi de keşke fikrin mantıklı olup olmadığı ile ilgili cevap yazsa.

    Makul bir öneri, sadece konu yanlış yere açılmış, bir moderatör arkadaş sanırım uygun yere alır.

    Bu şekildeki bir düzenleme hem ***** site alış satışı yapanların işine yarar hem de ***** site alış satışı ile hiç ilgili olmayanların işine yarar. Karşı çıkılabilir bir öneri değil. Herkesin işine yarayacak bir düzenleme forum için de kullanıcıları için de yararlı olur...

    Lütfen geçerli bir argüman sunmadan sırf karşı çıkmak için insanların yaşlarını ya da mesaj sayılarını gerekçe gösterip cevaplamayın konuları.

    Saygılar
  • 10-12-2008, 00:18:43
    #17
    mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoluk çocuk kim belli olmuşmuş
    onlarca konu var onla ilgili adam gibi başlık açsaydın bizde adam gibi cevap yazardık sana
    ilgili konulardan biri
    https://www.r10.net/forumda/273661-si...-ayrilsin.html
    oku biraz üslup öğren benimde o konuda mesajım var desteklemişim
    sayin okuyamayan arkadas, benimmi üslübum yanlis yoksa sahsi olan diger postlarinmi?
  • 10-12-2008, 00:19:39
    #18
    En mantıklısı alt kategoriye taşınması 2 kategoride.
    1- Site satışı
    2- Reklam satışı