• 10-12-2008, 00:57:32
    #55
    biz Amme hizmerti yapiyoruz
    biz yaşın 18 o siteler olmasa düz duvara tırmanırsın..şu internete giripde en az 1 sefer ***** sitelere girmeyen ınsan varmıdır..belki de sen cıkmıyorsundur..o yuzden o sitelerin kıymetini bil
  • 10-12-2008, 00:59:08
    #56
    postum ciksin diye bir sacma postda ben atiim;

    ben simdi rep konusunda negatif rekor kirmak istiyorum, arkadaslarin yardimini bekliyorum;

    lütfen yapici ve tecrübeli arkadaslarimizi, sokak dili ve sacma sapan postlarla yere vurun, butür arkadaslar digerlerinin asla ulasamayacagi negatif rep puanlarindan belli olsunlar.
  • 10-12-2008, 00:59:13
    #57
    TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak simdi konuyu degistirdi arkadasim, sanirim sendede politikaci kani var veya tutarsizlik var.
    konu 20 sefer acilmis olabilir, 21 sefer de acilsa genel kullanicilar isterse radmin bunu tekrar düsünecektir. Ayrica konuyu ortaya actigim icin özür diledim ve radmin konuyu baska yere tasir veya kapatabilir, sana ne oluyor onuda anlamis degilim hala.
    butür bos postlar olmasa aslinda simdiye kadar bu konuyu coktan aciga kavusturmustuk.
    istersen 40 defa daha aç umrumda olmaz fakat sen burdaki kişilere coluk cocuk dersen

    Alıntı
    bak simdi konuyu degistirdi arkadasim
    Ben o Konuyu Her türlü değiştiririm...

    Neyse sen sacmalamaya Devam et

    Ben Priapos Ustamın dedigini yapmaya gidiyorum. Bizde Büyüklerin sözü Dinlenir
  • 10-12-2008, 01:00:21
    #58
    bu ülkede en çok ***** sitede iş var bende açmayı düşünüyorum düzgün bi domain bulursam
  • 10-12-2008, 01:00:32
    #59
    AsiRuZGaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istersen 40 defa daha aç umrumda olmaz fakat sen burdaki kişilere coluk cocuk dersen
    Ben o Konuyu Her türlü değiştiririm...
    Neyse sen sacmalamaya Devam et
    Ben Priapos Ustamın dedigini yapmaya gidiyorum. Bizde Büyüklerin sözü Dinlenir

    KARDESIM sen anla diye büyük hardle basliyorum, on sefermi yazacam, senin gibi takoz anlamaz kisilere coluk cocuk diyorum buradaki kisilere diil. bunu kafanin bir kösesine yaz artik.
  • 10-12-2008, 01:02:44
    #60
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ülkede en çok ***** sitede iş var bende açmayı düşünüyorum düzgün bi domain bulursam
    ac dostum, ama alt katagoride acarsan kirlilige sebep vermez hemde ***** isteyenler daha kolay bulurlar. burada tek savundugumuz konu bu.

    ama türkiyede hersey gibi dogru söyleyene destek cikan birkac kendine güvenen kisi. digerleri koyun gibi vur diyene vuruyor koyun olmiyalim, kendi fikirlerimizi savunalim.
  • 10-12-2008, 01:11:09
    #61
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz Amme hizmerti yapiyoruz
    biz yaşın 18 o siteler olmasa düz duvara tırmanırsın..şu internete giripde en az 1 sefer ***** sitelere girmeyen ınsan varmıdır..belki de sen cıkmıyorsundur..o yuzden o sitelerin kıymetini bil
    baya bir post oldu okuyamadin tabiiki benim ilk postumu, sende kapildin sürüye dimi. burada kimse ***** lara karsi degil...devamini tüm thread i oku da anla
  • 10-12-2008, 01:12:11
    #62
    theblackout gece gece içimi karattın
  • 10-12-2008, 01:15:43
    #63
    ...