
biz yaşın 18 o siteler olmasa düz duvara tırmanırsın..şu internete giripde en az 1 sefer ***** sitelere girmeyen ınsan varmıdır..belki de sen cıkmıyorsundur..o yuzden o sitelerin kıymetini bil
88
●3.736
koyun olmiyalim, kendi fikirlerimizi savunalim.
baya bir post oldu okuyamadin tabiiki benim ilk postumu, sende kapildin sürüye dimi. burada kimse ***** lara karsi degil...devamini tüm thread i oku da anla